Ik dacht dat ik er niks meer over zou horen, maar in ene krijg ik allemaal rare emailtjes naar mijn email adres gestuurt. O.A. dit emailtje :
hoi,
jij bent best een egoistisch kind.
je eigen paard probeer je te dumpen bij een ander, nu hij niet meer kan rijden.
En je zoekt nu een paard waar je aandacht aan kan besteden.ik kan niets anders zeggen dat je echt een teef bent.
Besteeds je aandacht aan je eigen paard of is hij nu niet meer goed genoeg, jag walg je niet van jezelf.je kan beter een konijn nemen.dat is meer iets voor typies zoals jij.
groet (naam weg gehaalt)
En nog een mailtje van iemand dat ik altijd riep dat je oude paarden niet moet verkopen, en dat ik het nu zelf ook doe, maar ik ben te schijnheilig om het via mijn eigen mail adres te doen???

Sorry hoor, maar ik verkoop mijn paard echt voor geen miljoen, ik dacht dat ik dat toch wel heb aangegeven. Waarom snappen mensen niet dat er van die FAKE mensen rond lopen, die de boel verzieken op internet. Ik word een beetje ziek van al die rot mailtjes naar mij toe terwijl ik alleen maar het beste voor heb met mijn paard en het niet eens in mijn hoofd heb gehaald om eraan te denken hem te verkopen.
Ik ben echt aan het ontploffen.... ***