Moest vroeg mijn bed uit (kwart voor 6) om Navy voor negenen de trailer in te krijgen. Dat lukte nog aardig snel voor haar doen, en rond kwart over 8 reden we al weg. Met als gevolg dat we veeel te vroeg op t terrein waren.. Kwart voor negen, en ik hoefde pas om 10 over 10 te keuren.. Dus lang gewacht, even gepoetst, losgestapt.. en toen dus gekeurd. Helemaal goedgekeurd, dat is altijd nog even spannend, want odor die hoefkatrol maak ik me wel es zorgen over het voordraven op t verharde. Nou toen dus nog 75 minuten wachten voor de start.. Spannund..
Om 11.24 reed ik uiteindelijk weg, en de eerste 5 kilometer had ik in 9 minuten (!!!!) gedaan, ze ging zo snel mogelijk achter elk paard aan, en ging een paar keer voluit.. Toen de ergste energie eruit was konden we het wat rustiger aan gaan doen. Toch nog de hele tijd gedraaft en gegalopeerd, want voor de P/A was er echt geen houden meer aan

Was uiteindelijk 18e (er waren ongelovelijk veel snelle, dat zie je echt niet op andere wedstrijden) van de 83, dus toch nog behoorlijk, vond ik

Gelukkig ook weer helemaal goedgekeurd, en heb nu dus ook de volste vertrouwen in Austerlitz, alleen wat rustiger aan doen..
Groetjes