Het had beetje geregent :p
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LiSSy schreef:wil niet vervelend zijn, maar past dat zadel wel op je paard? het ziet er namelijk naar uit dat het voor geen mm past
hehe 
LiSSy schreef:wil niet vervelend zijn, maar past dat zadel wel op je paard? het ziet er namelijk naar uit dat het voor geen mm past

wendytjeG schreef:LiSSy schreef:wil niet vervelend zijn, maar past dat zadel wel op je paard? het ziet er namelijk naar uit dat het voor geen mm past
Niet echt nee, maar is volgens mij zo'n goedkoop zadeltje waarvan dan gezegd wordt dat het altijd zou passen
Smurfie schreef:1700 euro is geen goedkoop zadeltje hoor?

LiSSy schreef:heb je er iemand naar laten kijken dan? ook al is het een nieuw en stijf zadel, dan moet hij ook al goed liggen!
je zadel ligt veel te hoog op de schoft en is dus te smal waardoor hij waarschijnlijk knijpt...
wil echt niet banketstaaf doen, maar dit is gewoon heel slecht voor de rug van je paard en het lijkt me niet dat je dat wilt.
hahahha, 1700 euro? dan ben je flink opgelicht. dit zadel is geen 1700 euro waard.
Heb ook al ander zadel moeten kopen omdat me andere zadel ook al niet meer goedligt
maar haflinger goes western.. toch??

BlazingBoots schreef:Ziet er leuk uit maar je bent inderdaad behoorlijk getild!! dat zadel is maximaal (nu zit ik waarschijnlijk nog hoog) € 300,- waard!
Heb je dat er echt voor betaald?
Vind je haf wel heel mooi trouwens!
Ik heb het er dus echt voor betaald... :s
hopelijk kan ik volgend jaar naar de keuring

Horses4_Ever schreef:Echt super!
Jij hebt het echt zo chill met je paarden aan huis
Dus ik heb der vandaag verkast naar een weiland paar kilometer verder op
dus het zit er weer op voor dit jaar
snik snik 
window schreef:leuke haf
en ja ze is aardig rond ja