Rond half 3/ 3 uur kwamen we daar aan. Dus ik rondgekeken of ik Honey of Dennis ergens zag. Niet gezien, maar ik liep dus naar daar waar de keuring was, de Koningin Beatrix hal.
Ik een beetje rond gekeken tussen de hengstjes. Op een gegeven moment zag ik Stef zitten bij de stand van de NMPRS. Ik natuurlijk niet met mijn stomme kop daar heen gelopen en even gezegd dat ik ook van Bokt was, want STEL JE VOOR dat ze NIET Stef was.
Later wist ik het toch echt zeker, maar nog niet erheen. Na een tijdje stond ze bij toeval naast me en keek ze in MIJN boekje voor het nummer van Dennis (138 ik kan het echt wel dromen nou!!)
Later ben ik nog met mijn vader naar Dennis toe gelopen en OOHHH wat is hij mooi en wat kan hij showen!!
Ik heb flink veel foto's gemaakt van hem. Later met een paar kleintjes de ring in, maar Ciska werd met Dennis in een hoekje gezet en ik had echt zo iets van 'Oh jee wat nu??' Dus later mocht ze in de ring blijven en er moesten ook nog een paar anderen komen maar die kwamen niet opdagen, Dus de ringmeester (