Dennis moest om 10.45 voor z'n veterinaire keuring. Het liep onwijs uit dus hij was pas om ongeveer 12 uur aan de beurt. Dat was allemaal goed. Daarna moest hij gemeten worden. Hij lijkt wel te krimpen. Hij is 94 cm(ik had hem eerder een keer op 100, 99 en 96 cm geten).
Toen ongeveer 2 uur later moest hij voor de premie keuring. Iemand van stal Zegwaard waar ik al contact mee gehad had bracht hem voor. Dat was dus wel leuk. Hij werd niet genoemt bij de 3e premies. Wij dus wachten, ook niet bij de 2e premies. We werden wat ongerust. Toen kwam die man van stal Zegwaard langs en die had al gehoord dat hij een 1e premie had!!!!!!!!!!!!! Echt geweldig, toen hadden we al een feestje geviert. Daarna moest hij voor de 2e bezichtiging. Dat ging ook allemaal prima. Toen mocht ik hem zelf voor brengen voor de volgorde van de pony's die een 1e premie hadden. Hij werd 2e. Nog iets later mocht hij nog een keerde ring in(met mij) en toen werden we in ee hoek gezet. Iedereen bezorgt. De andere 4 hengstje mochten rondjes lopen en kregen prijzen. Toen zij de bak uit waren mocht ik weer rondjes lopen. En ik werd meteen naar het midden gehaalt. Die mn vond het zo zielig dat ik daar helemaal alleen was. Toen kregen we de fanclub te horen. Dat waren Stef, Max, m'n zusje, Mika, Laura(die op Honey rijd) en nog een paar. Hij was dagkampioen geworden!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi he! Zo mocht hij met z'n mooie rozet op de foto. Hij heeft ook een beker, een leren halster en nog een oranje roset gewonnen.[/img]