BRIEF GEHAD VAN MN EX ZN ADVOCAAT OVER FLAME

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 19:26

Verward hoeso?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 20:44

omdat veel mensen mijn verhaal niet geloven...
ze denken dat ik aandacht wil.. Verward

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:23

En dat doe je zeker, als je dit topic voor het antwoord op deze vraag weer naar boven haalt. Een PB-tje was eerder op zijn plaats geweest. Ik sluit me bij Laura aan, mag hier een slotje op?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 22:32

tuurlijk...
dat jij t nou zo makkelijk heb..
ik vertel alleen mn verhaal, boeid het je niet, dan ga je toch wed, reageer dan oo niet!!!!!
je weet niet wat t voor mij betekend..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 22:43

Het betekend voor jouw niet genoeg, want anders had je al de tijd die je gebruikt om op bokt over je verhaal te vertellen, gebruikt om een oplossing te vinden voor dit probleem. Ik heb al eerder gezegd dat je een beetje een fatalistische houding aanneemt.

En misschien heb ik het idd. makkelijk. Ik heb lang genoeg op een paard gewacht zodat ik het zelf kon betalen, en ik ben bereid om daar heel veel offers voor te brengen. Zoveel zelfs dat ik in een huis zou wonen zonder veel erin, en een koelkast zou hebben waar ook niet veel instaat.
Die bereidheid zie ik bij jouw niet.

Helaas heb ik de fout gemaakt om in het begin op dit topic te reageren, zodat het iedere keer weer in mijn berichtenlijst opduikt...

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 22:47

dan zal k je wat vertellen...
neeh toch maar niet want anders vraag k weer aandacht..
maar k werk veel,mn school is nix, thuis gaat het slecht, k betaal mn ouders geld, mn pa is werkeloos..
kleding alles moet ik zelf betalen
ik heb dus wel die bereid heid anders had k flame allang terug gegeven

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48455
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:01

als je de bereidheid had gehad, had je Flame al weer terug gehad...
das mijn bescheiden mening

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 23:01

hoe dan?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:03

En WEER heeft ze het laatste woord....kan het niet laten he?

Zal ik je iets vertellen? Ieder maand die jij nog wacht met het teruggeven van Flame kost JOU geld. Bakken met geld. Geld dat je niet hebt zo te zien...Geld dat je niet hebt om haar officieel te kopen. Geld dat je niet hebt om haar via een rechtszaak op je naam te krijgen. Ik hoop dat je financiele situatie snel verbeterd, maar hoe realistisch is dat vooruitzicht? Ben je bereid..beter nog , zijn je ouders en jij bereid om alles te geven voor Flame? Inboedel verkopen, alles verkopen, voor Flame? Als jij en je ouders daartoe bereid bent, zijn jullie bereid om alles ervoor te geven. Maar gezien jouw opmerkingen over de levenswijze van de familie waar Flame nu staat is dat duidelijk niet het geval. Ik kan het van je ouders begrijpen. Het is hun hobby niet, en zij zien het nut er niet van in om zich tot over de schulden te steken voor een paard. Maar als jij al niet lekker wordt van alleen een stukje ontbijtkoek als ontbijt, dan ben jij geen paard waard. Flame niet, maar een ander paard ook niet.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48455
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:12

SLOTJE !!!!!!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:46

Cassidy schreef:

Helaas heb ik de fout gemaakt om in het begin op dit topic te reageren, zodat het iedere keer weer in mijn berichtenlijst opduikt...

Als je op de onderste regel in plaats van op de bovendste klikt in de email met het bericht krijg je geen berichten meer over dit topic. Ik raad dat iedereen aan trouwens nu het slotje verloren gegaan lijkt te zijn.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:51

Nee het gaat niet over de email, het gaat over de "bekijk mijn berichten" lijst boven op het overzicht van alle fora.

Ik heb een PB gestuurd naar de moddie met verzoek om een slotje...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:00

Cassidy schreef:
Ik heb een PB gestuurd naar de moddie met verzoek om een slotje...


Is die al 15 pagina's met vakantie Verward Knipoog

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:12

pfft ik word hier ook niet goed van! steeds staat ie hier weer bovenaan! Ik denk niet op reageren, maar je leest af en toe toch ff bij in dit vreemde verhaal. Alles is zo'n beetje hier wel over gezegt en ik hoop dat het voor dat meisje goed afloopt met haar paard, hoe dan ook, de eigenaar van de stal waar ik sta zegt altijd: ER IS GEEN WAAROM OF ER IS EEN DAAROM!! En tot nu toe komt dat bij mij altijd van toepassing!
Dusssssssss is het eindelijk het einde van dit maffe verhaal?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:20

Als er een slotje opkomt misschien wel....

Anders vrees ik dat hij morgen weer bovenaan staat!:))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48455
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 00:26

ach... ik kan er enigszins wel de humor van inzien...

Begrijp me niet verkeerd... ik vind het heel rot voor Naomi,.... maar ze maakt zichzelf gewoon zeer ongeloofwaardig...

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 01:51

Cassidy schreef:
Als er een slotje opkomt misschien wel....

Anders vrees ik dat hij morgen weer bovenaan staat!:))


Zo moeilijk is het toch niet om een topic NIET te bekijken ? Roepen om een slotje is ook een vorm van aandacht vragen toch ? Bovendien reageer je steeds en ook daardoor komt het onderwerp weer bovenaan.

Het valt me op dat mensen die om een slotje vragen zelf aardig wat postings op hun naam hebben.
Wie vraagt er dan om aandacht ????? En dan nog.... wat is daar mis mee ? Het is blijkbaar een populair topic. Ik begrijp niet dat mensen daar moeite mee hebben.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 09:02

Naomi, ga aub eerst wat ouder worden. Bemoei je alleen met je werk en school. Maak ook de school af anders heb je later enorm spijt van (zal je nu niet geloven maar is echt zo). Verkoop het paard of geef het terug, je hebt er nu ook niet aan want het staat niet eens in je buurt.
Dit is voor mij nu de laatste keer Naomi dat ik probeer je wat duidelijk te maken. Lees anders mijn eerdere reacties maar en sta ook open voor andere reactie hier.

GROWN UP !!!!!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:10

lageveld schreef:
Het valt me op dat mensen die om een slotje vragen zelf aardig wat postings op hun naam hebben.
Wie vraagt er dan om aandacht ?????


Beetje kortzichtig van jouw kant Lageveld. Bekijk niet alleen mijn postings, maar ook hoeveel topics ik gestart ben, en dat zijn er niet veel. Het grootste deel van mijn posts komt uit het KH en met name het DVT.
En aandacht hoef IK niet te vragen hoor....mijn echte problemen komen niet op bokt te staan....ik ben namelijk van mening dat je de vuile was niet buiten hoeft te hangen....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 11:30

Pfff, 15 pagina's ga ik dus niet lezen. Wat ik op de laatste pagina zie wordt ik iig niet blij van Scheve mond

Kunnen we anderen gewoon in hun waarde laten?
En kunnen we aub ook niet heel flauw in een topic om een slotje blijven sturen? Als een topic in jouw ogen te ver gaat stuur dan een berichtje naar de betreffende mod en als die niet reageert naar een andere mod of beheerder.. In het topic zeggen dat je een slotje wilt en ondertussen ook nog door blijven 'discussieren' is niet heel erg handig en komt het topic niet bepaald ten goede.

Jammer dat dit topic zo moet eindigen Scheve mond