BRIEF GEHAD VAN MN EX ZN ADVOCAAT OVER FLAME

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:27

ik geloof dat ze weer een nwe vriend had...

lies

Berichten: 9638
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:48

Een vreemd verhaal, inderdaad. Uit je verhalen nam ik aan dat je een jaar of 13/14 was. Nu lees ik dat je 16 bent. Dat had ik niet verwacht. Je komt erg (hoe zeg ik dat netjes) verward Verward over.
Ik denk heus dat het allemaal waar is (ik bedoel, wie verzint nu zoiets ), maar het wordt steeds gekker.
Ga je nu wel of niet door met die rechtzaak?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 15:11

ok ik zei die zin verkeerd, bedoelde het niet zo dat jullie gingen denken dat mn vriend voor ging, dat is niet zo..
ik bedoelde dat ik nu helemaal voor flame wil gaan
en ik kom idd een beetje verward over, vind ik ook
maar elke keer als ik weer nieuws heb of dingen hoor van advocaten, dan komt er een twijfel, ik wil mn ouders niet in de schulden brengen als ik die rechtzaak verlies
maar de keuze is niet aan mij, mn ouders moeten beslissen en dat doen ze zodra we weer wat horen, want die advocaat ging een aantal dingen voor ons uitzoeken.
en ik betaal wel gewoon stalling en kan haar wel onderhouden nu, maar het gaat erom als ik verlies...
dus het is een moeilijke keuze
ik weet dat het een ingewikkeld verhaal is, ik snap het zelf ook af en toe allemaal niet
ik wil flame niet opgeven , maar als er geen andere keus voor is, moet het wel en ik realiseer me dat geloof ik nog niet zo goed..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 15:13

uit je laatste zinnetje blijkt dat je het je wel goed realiseert....

In het begin leefde ik met je mee.... (als het waar is nu nog), maar het wordt gewoon steeds moeilijker om je te "geloven"....

Dan ga je voor Flame, dan weer niet... Eerst kon je haar niet onderhouden, nu weer wel....

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 15:17

Je komt zo heel wisselvallig over.[/quote]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zo'n idioot verhaal over dat bezoek. Een kort verslag van hoe flame het maakte was meer dan genoeg geweest.
Ik blijf erbij dat je alleen maar aandacht zoekt. Je reageert ook heel snel alsof je er echt op zit te wachten.
Probeer eens wat zinnigs te doen inplaats van al die medelij-opwekkend verhalen waar de meeste kant noch wal raken.[/quote]

als jullie dat een idioot verhaal vinden dan is dat jullie mening, ik vertel gewoon hoe het daar was
ik zoek geen aandacht en ik reageer snel ja omdat ik die mailtjes binnen krijg dat ik een reactie heb..
en het zijn geen medelij-opwekkende verhalen..
ik vertel gewoon wat er is gebeurd en als ik nieuwe dingen weet
ik heb heel veel gehad aan jullie reacties over flame en heb er echt wat meegedaan
vinden jullie dat ik een pennymeisje ben ofzo, reageer dan gewoon niet
laat mij lekker in mn waarde

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 15:21

SmithsGirl schreef:
Dan ga je voor Flame, dan weer niet... Eerst kon je haar niet onderhouden, nu weer wel....


omdat ik een keuze moet maken die niet makkelijk is..
eerst kon ik haar niet onderhouden nee, maar ik werk nu al een hele tijd
maar het gaat om het geld als ik de rechtzaak verlies en daar zit ik mee
eerst hoor ik dat ik het makkelijk ga winnen en niks hoef te betalen en later dat ik het kan gaan verliezen en een heel groot bedrag kan gaan betalen als ik het verlies en dan komt er een twijfel
en zo gaat het door
ik hou flame zo lang het kan, komt er een beslissing, die is niet aan mij,dan moet ik dat leren accepteren

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 15:28

Ga je nu wel of ga je nu niet voor een rechtzaak?
Die beslissing komt er, wees daar maar zeker van.
Maar realiseer je één ding: als je er niet voor vecht, is die beslissing, mocht die tegen je zijn, HEEL ERG MOEILIJK te accepteren.
Mocht die beslissing tegen je zijn, is al het geld dat je nu aan Flame uitgeeft ook over de balk gegooid.
Hebben je ouders geen rechtsbijstandsverzekering?
Heeft jullie advocaat al een brief terug geschreven? De kosten voor die brief zijn misschien 100 Euro en makkelijk op te brengen.
Misschien kun je ze wel afbluffen - mits de brief goed is opgesteld - en hoeft het verder niet zover te komen....

En les één die we hier allemaal uit moeten trekken:

NEEM EEN RECHTSBIJSTANDSVERZEKERING!

IcePrincess

Berichten: 7745
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 15:46

Ik vind wel dat jullie allemaal een beetje overdreven reageren Boos! .
probeer je eens in haar sutiatie te plaatsen, denk eens wat jij zou doen als je zulke problemen had. En als jij verder niemand hebt waar je met je verhaal terecht kunt dan zou je het toch ook fijn vinden als je door mensen van internet (in dit gevalt bokt) gesteund en een beetje geholpen zou kunnen worden?
Sommige mensen hebben het nu eenmaal moeilijker als andere, soms komen al je problemen in één keer bovenop je gestort, dan is het nietzo gek dat je niet meer weet wat je moet doen en steeds weer van gedachten verandert.
waarschijnlijk hebben jullie zo'n makkelijk leventje dat je nooit met dit soort problemen te maakt en blijf maar hopen dat je die ook nooit zal krijgen...

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:06

Nou, dan lijkt mij de keus niet moeilijk.

Je zegt dat je wel stalgeld kan betalen (ik hoop dan ook alle onvoorziene uitgaven die horen bij paarden)

Je zegt dat je niet de proceskosten kan betalen als je verliest.

Dat klopt toch tot zover? Nou dan is het in mijn ogen simpel. Als je wint moet je stal geld betalen en onderhoud van je paard, als je verliest heb je dat geld ter beschikking om de rechtzaak te betalen. Of ben ik nu te kort door de bocht?????

Als je echt wilt ga je ervoor. Paarden houden is vreselijk duur en dan is soms alleen stalgeld een schijntje..... heb je dat wel gerealiseerd?

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:20

Ik geloof helemaal niks van het hele verhaal. Er is hier iemand met een hele dikke duim, waar allemaal verzinsels uitgezogen worden!
Daarbij meid, als je in zo'n gezinssituatie verkeerd is het onmogelijk om een paard te kunnen veroorloven. Het is nu eenmaal een feit dat paarden duur zijn.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:31

Kyra schreef:
Ik geloof helemaal niks van het hele verhaal. Er is hier iemand met een hele dikke duim, waar allemaal verzinsels uitgezogen worden!
Daarbij meid, als je in zo'n gezinssituatie verkeerd is het onmogelijk om een paard te kunnen veroorloven. Het is nu eenmaal een feit dat paarden duur zijn.


Weet je... ik ga dat idee ook steeds meer krijgen....
Is er niemand van Bokt die bij Flame in de buurt woont ofzo?

IcePrincess

Berichten: 7745
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:47

ik wéét dat het waar en weet ook dat er meer zijn die haar geloven.
jullie hebben zeker nooit een moeilijke periode in je leven gehad?
zonder haar had Flame waarschijnlijk nieteens meer geleeft en dit krijgt ze ervoor terug

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:50

het was maar een vraag... maar geef toe.... het wordt steeds ongeloofwaardiger......

Als blijkt dat alles wel waar is en niet verzonnen, dan bied ik wel mijn excuses aan.... maar voorlopig.... ik weet niet wat ik ervan moet denken....

lies

Berichten: 9638
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:59

Nogmaals; wie verzint nou zoiets? Als je aandacht wilt, zal je toch iets vertellen wat iets geloofwaardiger overkomt. Dit is gewoon te raar om te verzinnen!

IcePrincess

Berichten: 7745
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:04

SmithsGirl schreef:
het was maar een vraag... maar geef toe.... het wordt steeds ongeloofwaardiger......

het wordt niet steeds ongeloofwaardiger...het verhaal neemt gewoon steeds een andere wending doordat er nog meer vervelende gebeurtenissen bijkomen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48568
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:10

lis schreef:
Nogmaals; wie verzint nou zoiets? Als je aandacht wilt, zal je toch iets vertellen wat iets geloofwaardiger overkomt. Dit is gewoon te raar om te verzinnen!


Je wil niet weten wat ik heb meegemaakt met mensen die dingen verzonnen om aandacht te krijgen..... ik kijk nergens meer van op...

Citaat:
het wordt niet steeds ongeloofwaardiger...het verhaal neemt gewoon steeds een andere wending doordat er nog meer vervelende gebeurtenissen bijkomen.


Dat is jouw visie.... de tijd zal het denk ik wel uitwijzen....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 21:31

SmithsGirl"]
[quote="lis schreef:
Nogmaals; wie verzint nou zoiets? Als je aandacht wilt, zal je toch iets vertellen wat iets geloofwaardiger overkomt. Dit is gewoon te raar om te verzinnen!


Je wil niet weten wat ik heb meegemaakt met mensen die dingen verzonnen om aandacht te krijgen..... ik kijk nergens meer van op...
[/quote]
Dat heb ik dus ook gehad. Mensen die vertelden dat hun vriendin zelfmoord had gepleegd. Maar raar maar waar... een jaar later leefde ze weer Verward

Het is een warrig verhaal, en raar. Maar het kan dus makkelijk door een 16 jarige verzonnen worden. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik gilde het op een vorige pagina al dat ik sterk het vermoeden begin te krijgen.
Alvast mijn excuses als het niet zo is!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:14

IcePrincess schreef:
Ik vind wel dat jullie allemaal een beetje overdreven reageren Boos! .
probeer je eens in haar sutiatie te plaatsen, denk eens wat jij zou doen als je zulke problemen had. En als jij verder niemand hebt waar je met je verhaal terecht kunt dan zou je het toch ook fijn vinden als je door mensen van internet (in dit gevalt bokt) gesteund en een beetje geholpen zou kunnen worden?
Sommige mensen hebben het nu eenmaal moeilijker als andere, soms komen al je problemen in één keer bovenop je gestort, dan is het nietzo gek dat je niet meer weet wat je moet doen en steeds weer van gedachten verandert.
waarschijnlijk hebben jullie zo'n makkelijk leventje dat je nooit met dit soort problemen te maakt en blijf maar hopen dat je die ook nooit zal krijgen...


Om te beginnen zou ik deze problemen niet hebben omdat ik daar al veel eerder een stokje voor gestoken zou hebben.
Ten tweede vindt ik het bijzonder onverantwoord en kortzichtig om als gezin geen rechtsbijstandsverzekering te hebben. Dit kost beslist geen honderden Euro's per jaar, en kan je voor een heleboel ellende bewaren. Zelfs al zou je het geld niet hebben om Flame te onderhouden, dan nog kun je die ex een hak zetten en een proces aanspannen. Verlies je het, kost het je geen cent. Win je het, het je in ieder geval Flame nog...

En wie ben jij om te beslissen hoe makkelijk of hoe moeilijk ons leventje is? Ieder huisje heeft zijn kruisje. En voor bepaalde dingen kun je je indekken...zoals een rechtszaak.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:51

Hoi!

Ik volg dit verhaal nu al een tijdje en kan me wel voorstellen dat sommige mensen een beetje geen twiojvelen of het wel waar is of niet.
Als ik eerlijk ben lijkt het wel of je een boek aan het schrijven bent.Waarvan ik uiteraard hoop dat het goed eindigt! Knipoog
Ik bedoel hier verder niet mee dat ik je niet geloof.
Ik wens je veel succes!

IcePrincess

Berichten: 7745
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 23:33

Cassidy schreef:
En wie ben jij om te beslissen hoe makkelijk of hoe moeilijk ons leventje is? Ieder huisje heeft zijn kruisje. En voor bepaalde dingen kun je je indekken...zoals een rechtszaak.


ik zeg niet dat iedereen het zo makkelijk heeft, maar ik weet hoe het is om met zoveel problemen te leven terwijl niemand je meer wilt geloven en hoe het is om steeds nieuwe problemen bovenop elkaar gestapeld te krijgen en niet meer weten wat je moet doen.
ik kan me er gewoon heel erg kwaad over maken hoe mensen reageren op andermans problemen terwijl ze niet weten hoe het is om zelf zo diep in de problemen te zitten (als je wel zoveel problemen hebt reageer je echt niet met dat het vast wel verzonnen zal zijn)
als je nooit zoiets ergs hebt meegemaakt zal je je waarschijnlijk ook niet voor kunnen stellen hoe dat voelt en hoe dat is

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 23:36

problemen zijn er om oplossingen voor te zoeken. En dat zie ik niet gebeuren. Er wordt niet actief naar oplossingen en tegenacties gezocht...men zit met de handen in de schoot te wachten op de uiteindelijke laatste klap.

Als je problemen boven problemen krijgt kun je daar hulp voor zoeken. Bij een heleboel instanties. Maar ook die weg heb ik ze nog niet zien bewandelen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 23:41

Cassidy schreef:
problemen zijn er om oplossingen voor te zoeken. En dat zie ik niet gebeuren. Er wordt niet actief naar oplossingen en tegenacties gezocht...men zit met de handen in de schoot te wachten op de uiteindelijke laatste klap.

Als je problemen boven problemen krijgt kun je daar hulp voor zoeken. Bij een heleboel instanties. Maar ook die weg heb ik ze nog niet zien bewandelen.

Mee eens telkens als er heel goede oplossingen aangedragen worden komt ze met argumenten waarom dat niet kan. Het leven van iedereen bestaat zo nu en dan uit problemen. In het begin een helpende hand is heel fijn, maar daarna moet je jezelf bijeenrapen en oplossingen willen zoeken.
Dat mis ik hier. Lips are sealed

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:31

IcePrincess schreef:
jullie hebben zeker nooit een moeilijke periode in je leven gehad?


Sorry hoor maar als ik ergens niet tegen kan!! Je moest es weten wat voor moeilijke periodes ik heb gekend. Maar dat ter zijde. Ik Heb al vaak genoeg gemerkt op internet dat de boel verzonnen wordt en ik vind dat dit er erg op begint te lijken.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:35

sarabande"]
[quote="Cassidy schreef:
problemen zijn er om oplossingen voor te zoeken. En dat zie ik niet gebeuren. Er wordt niet actief naar oplossingen en tegenacties gezocht...men zit met de handen in de schoot te wachten op de uiteindelijke laatste klap.

Als je problemen boven problemen krijgt kun je daar hulp voor zoeken. Bij een heleboel instanties. Maar ook die weg heb ik ze nog niet zien bewandelen.

Mee eens telkens als er heel goede oplossingen aangedragen worden komt ze met argumenten waarom dat niet kan. Het leven van iedereen bestaat zo nu en dan uit problemen. In het begin een helpende hand is heel fijn, maar daarna moet je jezelf bijeenrapen en oplossingen willen zoeken.
Dat mis ik hier. Lips are sealed
[/quote]

Sluit ik me helemaal bij aan!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 14:54

als jullie het niet geloven, dan niet....
maar val mij er dan niet mee lastig en reageer ook niet
en voor problemen zijn oplossingen, daar ben ik mee bezig,
moet alleen afwachten op mn ex zn advocaat