BRIEF GEHAD VAN MN EX ZN ADVOCAAT OVER FLAME

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:44

wat heeft de inhoud van de koelkast van die vrouw in hemelsnaam met jouw rechtzaak te maken??

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:45

Dat is allemaal wel erg extreem zeg Scheve mond Uit de hand gelopen hobby?

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:06

ben ik nou blond of??waar staat flame nu dan?is ze nu niet in je bezit dan?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 19:12

Laura schreef:
wat heeft de inhoud van de koelkast van die vrouw in hemelsnaam met jouw rechtzaak te maken??


ik ben na 3,5 maand langs geweest bij mn paard.
die mensen geven al het geld aan de paarden, ze hebben er zoveel en zelf amper eten.

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 19:13

obelix schreef:
ben ik nou blond of??waar staat flame nu dan?is ze nu niet in je bezit dan?



flame staat ergens anders omdat ik dat gedoe met mn ex heb

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:49

o ok... ik vatte het al even niet...

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:55

obelix schreef:
o ok... ik vatte het al even niet...

Ben ik gelukkig niet de enigste die het ff niet vatte Haha!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 18:57

dan moeten jullie ff mn verhaal lezen, hijs lang i know

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:15

die heb ik gelezen en toen daarna dat geplaatst...dat ging over t laatste wat je geplaatst had.. maar goed... heb je nu verder al wat gehoord?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:37

Wat een miserie...
Hopelijk komt dit allemaal goed. Wat ga je nu doen om hem terug te krijgen en in hoeverre willen je ouders je daar in steunen?

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 21:32

ik ga er alles aan doen, mn vriend heeft t zelfs uitgemaakt om dat hij gek van mn verdriet had, vaak heb ik zoiets dat ik het op ga geven, maar nu het net uit is, ga ik weer voor flame

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:09

Weet je waar ik gek van word? Van die wisselende berichten van jouw. Het ene moment ga je ervoor en wil je die rechtszaak, het andere moment ben je bereid om hem zijn zin te geven omdat het allemaal teveel gaat kosten.

Als jij er al moeite mee hebt dat de familie waar Flame nu staat (en ik ga ervan uit dat ze er gratis staat, want geld heb je niet) verders niets in huis heeft staan, en ook niet zo heel veel geld uitgeeft aan eten, dan weet je niet wat het betekend om voor je idealen zo ontzettend zwaar te gaan zitten, en offers te brengen. Het ene moment is het bij jouw "ja", en het andere moment is het "nee". Het hele verhaal van je logeerpartij bij de oorspronkelijke fokkers van Flame had je beter niet op bokt kunnen zetten, waar daar bezeer je ze alleen maar mee. Ik vindt het alleen maar heel erg fijn dat Flame daar kan staan, en dat ze er beter voor zorgen dan voor zichzelf. Zie dat nog maar een keer te vinden....

Beslis nu in hemelsnaam wat je wilt doen. Ga ervoor, of geef het op. Maar verander niet constant van mening!
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 27-11-02 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:12

12 pagina's belangstelling en dat vast weten te houden is een hele kunst hoor. Dan moet je zo nu en dan er wel een draai aan geven. Vooral wanneer degenen die reageren oplossingen aandragen. Dat zou immers het einde van al die aandacht betekenen.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:15

Cassidy schreef:
Weet je waar ik gek van wordt? Van die wisselende berichten van jouw. Het ene moment ga je ervoor en wil je die rechtszaak, het andere moment ben je bereid om hem zijn zin te geven omdat het allemaal teveel gaat kosten.

Als jij er al moeite mee hebt dat de familie waar Flame nu staat (en ik ga ervan uit dat ze er gratis staat, want geld heb je niet) verders niets in huis heeft staan, en ook niet zo heel veel geld uitgeeft aan eten, dan weet je niet wat het betekend om voor je idealen zo ontzettend zwaar te gaan zitten, en offers te brengen. Het ene moment is het bij jouw "ja", en het andere moment is het "nee". Het hele verhaal van je logeerpartij bij de oorspronkelijke fokkers van Flame had je beter niet op bokt kunnen zetten, waar daar bezeer je ze alleen maar mee. Ik vindt het alleen maar heel erg fijn dat Flame daar kan staan, en dat ze er beter voor zorgen dan voor zichzelf. Zie dat nog maar een keer te vinden....

Beslis nu in hemelsnaam wat je wilt doen. Ga ervoor, of geef het op. Maar verander niet constant van mening!


Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:20

Mag ik dan ook even een reactie geven? Ik hou me al een hele tijd rustig, maar ik wil het nu toch kwijt.

Het hele verhaal vind ik vreemd. Enorm vreemd. Ik weet niet of ik de enige ben, maar het lijkt wel alsof dit gewoon een schreeuw om aandacht is. Zoals hierboven ergens al staat... nu de aandacht vasthouden!

Ik heb dus het gevoel van een hele grote duim. Indien dit niet het geval is, bij deze dan sorry. Maar het klinkt allemaal erg ongeloofwaardig!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 22:21

ik vraag geen aandact en ik betaal wel gewoon stalling..
ik hou gewoon bij hoe het verloopt, andere mensen vragen dat en als ik meer weet vertel ik het..
en idd ik twijfel heel erg...

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 22:24

Kleintje schreef:
Ik heb dus het gevoel van een hele grote duim. Indien dit niet het geval is, bij deze dan sorry. Maar het klinkt allemaal erg ongeloofwaardig!



ik wil helemaal geen aandacht
of je het geloof ik jou beslissing
waarom zou ik gaan liegen, jah jullie denken om aandacht te krijgen,
maar wat jullie misschien niet weten is dat ik een hoop van jullie aan genomen heb anders was ik flame allang kwijt...
ik ben jullie ook dankbaar

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:33

Ik geloof best dat je een hoop van ons hebt aangenomen. Maar realiseer je je wel dat je de eenmaal ingeslagen weg ook helemaal moet bewandelen? Ik geloof namelijk niet dat je alle mogelijkheden ook goed hebt doordacht. Als je A zegt moet je ook B zeggen. Als je Flame ergens anders stalt om hem uit handen te houden van die lekkere Ex van je, dan moet je er ook rekening mee houden dat er brieven komen van advocaten. En dan moet je niet ineens met je handen in het haar zitten van: o jee, en wat nu?

Als je een plan maakt, denk daarover na. Voordat je de eerste stap zet, denk daarover na. Dan komen er misschien wel twijfels op als het echt hard tegen hard gaat, maar je hebt je plannetje al klaar liggen. En ik mis dat plan bij jouw.

Als je nu gaat inbinden en hem Flame overhandigd, dan heeft hij gewonnen. Dan is de overwinning zelfs nog groter dan dat je het aan het begin van deze confrontatie had gedaan.

Het laatste dat wij van jouw weten zijn de resultaten van de gesprekken met de advocaat. De suggesties die er zijn gedaan om de gemaakte kosten te verhalen op je vriend zijn nog zo verkeerd niet. Maar ik geloof niet dat er ook maar een brief als antwoord op die brief van die advocaat van je vriend is opgemaakt.

En wat ik ook niet begrijp: je zegt dat je wilt vechten voor Flame. Je zegt ook dat je Flame niet kunt onderhouden. Je zegt dat je Flame gaat verkopen als de rechtszaak over is. Je zegt ook dat je ontzettend van Flame houdt.

Mijn bescheiden mening: het loont alleen de moeite om voor Flame te gaan vechten als je haar van plan bent om te houden.

En neem in godsnaam een goede advocaat in de arm (Moscovitch of zo) en leer die ex-vriend van jouw eens mores....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48601
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:34

Naomi schreef:
ik ga er alles aan doen, mn vriend heeft t zelfs uitgemaakt om dat hij gek van mn verdriet had, vaak heb ik zoiets dat ik het op ga geven, maar nu het net uit is, ga ik weer voor flame


met andere woorden.... Je vriend had boven je paard gekomen.... sorry als ik bot ben hierin, maar dan hou je niet echt van Flame!! Scheve mond

Ik weet wel dat als mij dit was overkomen met Banjer dat ik er al lang voor was gegaan... ik had al lang die rechtzaak aangespannen, ik had al lang mijn paardje ergens anders ondergebracht....

Laat in godsnaam die ballen zien, als je ze hebt!!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:38

SmithsGirl"]
[quote="Naomi schreef:
ik ga er alles aan doen, mn vriend heeft t zelfs uitgemaakt om dat hij gek van mn verdriet had, vaak heb ik zoiets dat ik het op ga geven, maar nu het net uit is, ga ik weer voor flame


met andere woorden.... Je vriend had boven je paard gekomen.... sorry als ik bot ben hierin, maar dan hou je niet echt van Flame!! Scheve mond

Ik weet wel dat als mij dit was overkomen met Banjer dat ik er al lang voor was gegaan... ik had al lang die rechtzaak aangespannen, ik had al lang mijn paardje ergens anders ondergebracht....

Laat in godsnaam die ballen zien, als je ze hebt!!!!
[/quote]

Ja ik weet dat in zo'n situatie mijn paard(en) voor gaan. Haar paard is intussen ergens anders ondergebracht, maar voor hoe lang is nog de vraag...

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 22:40

neeh mn vriend ging totaal niet voor, ik zit met zoveel dingen...
ik wil echt voor flame gaan, maar moet nog afwachten en het ligt aan mn ouders
mn gedachtens wisselen wel eens ja maar dat komt door dingen die er weer bij komen
ik twijfel gewoon aan alles

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:44

twijfel in stilte en plaats duidelijke resultaten op bokt.

Dit voorkomt dat er mensen zijn die over je heen vallen omdat je zogenaamd niet weet wat je moet doen. Of het ene moment A roept en het volgende moment B.

Je komt zo heel wisselvallig over.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48601
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:46

mag ik je dan een advies geven? Kap er mee... Flame heeft er ook niks aan als je de rechtzaak zou winnen... je hebt haar dan weer thuis, maar je verkoopt haar ook omdat je haar niet kunt onderhouden....

Sorry hoor... maar uit dat ene zinnetje vind ik toch echt blijken dat je vriend voor gaat/ging....

Citaat:
ik ga er alles aan doen, mn vriend heeft t zelfs uitgemaakt om dat hij gek van mn verdriet had, vaak heb ik zoiets dat ik het op ga geven, maar nu het net uit is, ga ik weer voor flame

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:48

Cassidy schreef:
twijfel in stilte en plaats duidelijke resultaten op bokt.

Dit voorkomt dat er mensen zijn die over je heen vallen omdat je zogenaamd niet weet wat je moet doen. Of het ene moment A roept en het volgende moment B.

Je komt zo heel wisselvallig over.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Zo'n idioot verhaal over dat bezoek. Een kort verslag van hoe flame het maakte was meer dan genoeg geweest.
Ik blijf erbij dat je alleen maar aandacht zoekt. Je reageert ook heel snel alsof je er echt op zit te wachten.
Probeer eens wat zinnigs te doen inplaats van al die medelij-opwekkend verhalen waar de meeste kant noch wal raken.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:25

Naomi schreef:
ik ga er alles aan doen, mn vriend heeft t zelfs uitgemaakt om dat hij gek van mn verdriet had, vaak heb ik zoiets dat ik het op ga geven, maar nu het net uit is, ga ik weer voor flame

NET uit?
Het verhaal begint in maart!!!
Je bent pas 16 dus ik neem aan dat dit geen relatie is van jaren! En dat jullie samenwoonde e.d.

Pak je leven op, neem beslissingen en sla niet de raad in de wind!
Doe er wat mee.
Ik vind je nu totaal niet geloofwaardig overkomen maar als een pennymeisje op zoek naar aandacht!