ik had vorig jaar met mn vriend (nu ex) een paard gekocht.
mijn andere moest weg en k kreeg mn als troost.
zijn vader mocht niet weten dat hij dat paard had w.o.
dus ik moest een handtekening zetten dat het paard van ons was,eigenlijk vaan mij.
nu is het een paar maanden uit en heeft hij iets met mn beste vriendin.
ik vond t niet leuk dat zij met mn paard bezig was.
ik heb m helemaal alleen met hulp van mn ex opgeknapt, er heeft nog nooit iemand anders aan gezeten.
dus ik was en ben jaloers.
maar het probleem is dat mn ex zegt dat t paard van hem is en dat ik nix meer te zeggen hebt.
k ben net terug van stal en toen ik aan kwam was mn paard heel erg kreupel ik ben de hele dag bezig geweest en nu is t meeste weggetrokken.
ik vroeg wie er was geweest en zn nieuwe vriendin had m gisteren gedaan.
dus nu heb ik echt zoiets van ehh k wil niet dat zij aan mn paardje zit omdat ik alles voor m doet.
hij staat een uur hiervandaan en ik fiets er veel heen,bijna elke dag.
maar er zitten papieren bij mn paardje, maar mn ex realiseert zich niet dat ie op mijn naam staat,dus ik ben de eigenaar.
zijn vader mocht het niet weten en ik had m tenslotte gekregen.
hij draait wel voor de kosten op,ik mag niets mee betalen van m want anders heb ik iets te zeggen.
mn paardje is bijna 2 en nu1.37 wel klein maar ik ben ook heel klein dus t maakt niet uit.
maar hij en zn vriendinnetje willen m van de zomer inrijden,VEEL TE VROEG, DAN ISSIE 2 JAAR EN 3 MAANDEN, ze zeggen dat ze zo goed weten, maar k ben daar erg verdrietig om.
en dat meisje is vrij dik en heel groot, ik ben bang dat zn rug inzakt.
maar de papieren krijg ik over 3 weken thuis gestuurd.
wat moet ik doen?
k wil mn paardje niet kwijt.
zal ik over 3 weken de papieren(natuurlijk een kopie) laten zien en dan bewijzen dat ik eigenlijk alles te vertellen heb....
ik hou zo veel van mn paardje k weet t echt niet meer.
ik kan ze laten zitten, maar k kan niiet zonder mn paardje.
en alle spullen zijn van mij.
WAT MOET IK DOEN?
WEET IEMAND RAAD?
alvast bedankt, kuzz naoom

[edit]nimber titel aangepast[/edit]