Een tijdje ging het goed. Ik zat netjes rechtop, en ik merkte ook dat Jerai daar rustiger door ging lopen (nogal een racemontsertje
).Dus ging super, maar nu begin ik weer voorover te zitten. Geen idee waar het door komt, misschien doordat ik vorige week van zo'n shetlander ben gevallen en dus echt !#@&%!# pijn in mijn rug had
En omdat Debbie dus vorige week van een paard is gevallen en haar pols zwaar gekneusd heeft.... Maar dat lijkt me eigenlijk toch weer niet
meestal ben ik juist degene die op die $!@!$#%! paarden stapt en ik ben niet snel bang.Het komt iig niet door Jerai want die liep gister super, lekker relax... in het begin ging ze alleen ff hard en soms schoot ze ff hard ervandoor, maar verder super gewoon!!!
Maar echt
zat ik eindelijk netjes, gaat het weer slechter
Ik heb nu ook pijn in mijn rug van gister, omdat ik zo voorover zat

en in draf loopt ze super relax, alleen met de galop heb ik nog wat probleempjes. De overgang van draf naar stap gaat nu ook super! Ze is echt super braaf de laatste tijd! Het komt dus zeker niet door Jerai!!!
zolang ik elke keer de andere inhaal en voortdurend wendingen en voltes moet rijden omdat ik te dicht achter een ander kom, gaat ze nog te hard. Als je morgen tijd hebt, mg je wel mee, dan kan je zien welk tempo ik bedoel (en geloof me, je hebt echt het idee dat ze een schijnovergang rijdt voor jouw gevoel) bovendiem moet ik morgen Nasty rijden, dus dan kan je ook nog eens lachen, ik denk namelijk niet dat ik zijn bokken ga uitzitten
als je op hem voorover zit, donder je d'r gewoon af, dus ga je jezelf vanzelf aanwennen om achterover te zitten. je kan ook tijdens het rijden anderen om advies vragen, doe ik zelf ook, ik vraag dan even of ik er wel netjes opzit, gewoon doen, iedereen is harstikke aardig en ze helpen graag. Vandaag heeft "ik ben d'r naam kwijt" Senna iook een heel uur geholpen omdat Kareltje gek was.
)