http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=
nu boktroddel deel 2! Is het echt waar???? Is Jurga aan de Paddo's???
Vandaag ben ik weer op SuperJurga gestapt, die ik nu beter om kan dopen (ja, zie je, weeeer die dope!!!)
tot MegaJurga, zo dik als mevrouw de merrie is!
Mensenkinderen, wat is ze de laatste weken nog gegroeid. Ik had er nu al een paar weken niet opgezeten. Ik KON het gewoon niet laten!!! Ik MOEST er weer even op.
Ik dus na mijn werk naar Jurga en ondanks mijn goede kleren ben ik ff op Jurga geklauterd....
Ik MOEST en ZOU even op haar rug. Ik dus een stoel gepakt, hoofdstelletje erin en parkeren.
Ik dus megastijf nu ik niets meer uitvoer en in mijn spijkerbroek op Jurga gehesen (grinnik, had je willen zien
) ...Jur zag de bui al hangen haha, die had al zoiets van: "OHHHHHHH nee, nu gaat het mis!"
Zij ff pech!
Maar sjees wat was ze breed ineens!!! Ik zat helemaal in spreidzit!!!
Had ik niet zo in de gaten, maar als je erop zit, merk je het echt wel!!!
Zo kicken!!!
Hihi, mijn moeder ineens: "Ehm Iloon, heb je je goeie broek aan???"
"Ehm...lijkt maar zo, ma!!!"
Maar wat was ze SLOOOOOOOMMM!!!!! }> Leek wel alsof ze schildpadjes had gegeten! Dus ja, met die Paddo(x) in haar buik, heeft ze vast schildpaddo's geslikt!!! Dat verklaart alles!!! Ze staat helemaal strak!!!
Die buik staat op knappen, been ertegenaan en je voelt alleen maar een harde ballon! Ik heb haar deken er nu ook helemaal vanaf, ze was er gewoon uitgeknapt! OOOOOPPPSSS!!!!
Maar goed, Jur was niet vooruit te branden, wat een tempo had ze!!!
Vergis je niet!!!
Nog iets minder dan twee weken!!! Ben het er elke dag al uit aan het kijken nu! Ik ben zo gruwelijk benieuwd!!! Overal zie je veulens en dergelijke, dus ja..... dan begint het te jeuken!
Ik wil mijn SuperBabe!!!!
Dus Jur, schiet op nu!!!Ik heb al zo'n zin om op stal te gaan slapen bij haar!!! Misschien dat ik morgen wel vast verkas haha....
Ik wil en mag het gewoon niet missen!!! Dus we gaan het zien!!!
Nog even geduldig afwachten! Slapeloze nachten???
Doe maar niet! Iloontje heeft effe meer aan haar kop op het moment... Iedereen mij please ff wat positieve straling toezenden!!!!
Heb ik heel hard nodig! Maar...ik MOET me er gewoon doorheen slepen nu! Dus met zijn allen even stralen!!!! Ik lijk ook wel aan de schildpaddo's namelijk!
Zo gauw ik meer nieuws heb over Jur en the babe, horen jullie het zo snel mogelijk!!!
Ik zal nog ff op onderzoek uitgaan naar de stalker van Maaike en mij....
Ik ben niet meer bang hahahahaha. (Er liep pas iemand in onze wei rond in het donker en nu stond er iemand op het fietspad te kijken....IEEEHHH... wij dus heel heldhaftig er opaf en roepen, geen reactie, maar ff later fietste de persoon wel verder, de freak!!!)