http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=
nu boktroddel deel 2! Is het echt waar???? Is Jurga aan de Paddo's???

Vandaag ben ik weer op SuperJurga gestapt, die ik nu beter om kan dopen (ja, zie je, weeeer die dope!!!)

Ik KON het gewoon niet laten!!! Ik MOEST er weer even op.
Ik dus na mijn werk naar Jurga en ondanks mijn goede kleren ben ik ff op Jurga geklauterd....

Ik dus een stoel gepakt, hoofdstelletje erin en parkeren.

Ik dus megastijf nu ik niets meer uitvoer en in mijn spijkerbroek op Jurga gehesen (grinnik, had je willen zien

Jur zag de bui al hangen haha, die had al zoiets van: "OHHHHHHH nee, nu gaat het mis!"

Zij ff pech!

Hihi, mijn moeder ineens: "Ehm Iloon, heb je je goeie broek aan???"

Maar wat was ze SLOOOOOOOMMM!!!!! }> Leek wel alsof ze schildpadjes had gegeten! Dus ja, met die Paddo(x) in haar buik, heeft ze vast schildpaddo's geslikt!!! Dat verklaart alles!!! Ze staat helemaal strak!!!

Ik heb haar deken er nu ook helemaal vanaf, ze was er gewoon uitgeknapt! OOOOOPPPSSS!!!!

Maar goed, Jur was niet vooruit te branden, wat een tempo had ze!!!

Nog iets minder dan twee weken!!! Ben het er elke dag al uit aan het kijken nu! Ik ben zo gruwelijk benieuwd!!! Overal zie je veulens en dergelijke, dus ja..... dan begint het te jeuken!

Ik wil mijn SuperBabe!!!!

Ik heb al zo'n zin om op stal te gaan slapen bij haar!!! Misschien dat ik morgen wel vast verkas haha....

Nog even geduldig afwachten! Slapeloze nachten???

Maar...ik MOET me er gewoon doorheen slepen nu! Dus met zijn allen even stralen!!!! Ik lijk ook wel aan de schildpaddo's namelijk!

Zo gauw ik meer nieuws heb over Jur en the babe, horen jullie het zo snel mogelijk!!!

Ik zal nog ff op onderzoek uitgaan naar de stalker van Maaike en mij....