Misschien nieuw zadel voor car !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Misschien nieuw zadel voor car !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 13:54

ik ben gisteren langs Starho geweest, om naar zadels te kijken. Ze hadden helaas, maat twee vzh tweedehands. De een was een kiefer Garmisch, ( vind ik niet echt een mooi model, zat wel best lekker) en een merovec. (middenklasse zadel, zelfde als Jc, euroriding)Die zat ook lekker en was niet zo duur 550,- Ik wilde hem graag op klosje(zo noem ik Carlos ook wel) passen, maar heb nu helaas nog geen geld, moet mijn oude zadel verkopen, help *LOL*

Maar waarschijnlijk krijg ik zaterdag weer geld van mijn studiefinanciering, wel 491,- gulden, helaas geen euro Scheve mond en dan ga ik kijken of ik hem kan meenemen en passen, als hij niet past baal ik wel, want er was geen andere keus, behalve nieuwe euroridings, maar die waren nog 900,- gulden en die hebben van dat geprinte leer Misselijk da's minder. Ik heb liever glad leer Haha! veeeeel mooier.

Ik laat het jullie weten of het past zaterdag, ben erg benieuwd kan haast niet wachten, ik heb ook al twee weken niet gereden Verdrietig dus dat wordt weer eens tijd Tong uitsteken doegg!! Knipoog

groetjes kathelijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:40

Als die Merovec niet past zou ik toch de Kieffer eens proberen. Dan heb je namelijk wel een goed zadel (als dat wel past natuurlijk). En het voordeel van de Garmisch is dat er heel veel vraag naar is. Dus als je over tijdje *rijk* bent dan kan je de Garmisch zo weer doorverkopen voor een leuke prijs.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 14:50

ja, maar die keiffer kost nog 1600,- gulden en dat heb ik echt niet Verdrietig
Ik kan hoogstens 1200 uitgeven, of ik moet nog even sparen, maar dan kan de hele tijd niet rijden Huilen da's niet zo fijn.
Die merovec ziet er duurder/luxer uit dan hij is, daarom vond ik hem ook zo mooi Knipoog
Maar als er binnenkort een goedkopere kieffer is, dan kan ik altijd nog kijken, want dat zijn toch wel DE zadels, he Tong uitsteken
Eerst maar's kijken of deze wel past en wel lekker rijd Knipoog

gr kathelijn
Laatst bijgewerkt door carlosje op 21-03-02 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:52

carlosje schreef:
ja, maar hij kost nog 1600,- gulden en dat heb ik echt niet Verdrietig

O, dat is wel even andere koek Haha! Ik dacht hij even duur was als de Merovec, vandaar.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 15:15

jammer genoeg niet Knipoog
anders wist ik het wel Tong uitsteken

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:05


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 17:58

marloes-joy schreef:
probeer de heuvelhoeve eens
www.zadels.nl


hee, die komen zaterdag bij mij langs!

ik hoop dat die wel wat hebben dat op mijn gecompliceerde paardje past.. Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 20:04

hoi hadden ze veel dressuurzadels liggen bij stahro, voor leuke prijzen??

by the way; euroriding is niet echt een middenklassen zadel hoor.
Ja, de goedkooptste typen, die worden in argentinie gemaakt en kunnen maar max. een gewicht tot 65 kilo hebben, anders heb je kans op breken van de boom (volgens van rijs)
Het duurdere type scheelt 1200 (!!!!!) gulden met het goedkopere type.
Daarmee kom je op 2200 gulden, en dat is geen middenklasse zadel en zeker ook geen middenklasse kwaliteit!!!!!!!!!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 12:07

hoi, ze hadden maar 2 vzh en de rest was allemaal dressuur veel waren er wel, maar ik weet niet wat de prijzen zijn. Ik ga zaterdag naar Sta0rho om het zadel mee te nemem en te passen en rijden duimen dat het past en lekker rijd Knipoog

gr kat

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:13

Je kunt bij StaRho ook je oude zadel inruilen, ik kreeg er ongeveer de helft van de nieuwwaarde voor, kaal. Heb toen een 2ehands barnsby meegenomen, echt een superzadel. Ligt heerlijk op Billy en zit erg lekker

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 12:28

ja, dat ga ik ook doen, Haha! ik krijg er nog 450,- voor en dan hoef ik maar 100,- bij te leggen Knipoog ik hoop echt dat ie past en lekker rijd
Zo, jij heb geluk gehad met die barnsy!!

gr kathelijn

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 12:38

Die Barnsby kostte nog f 1000, - tweedehands, dus ik heb mijn Wembley zadel ingeruild en moest toen nog f 650,- bijbetalen. Maar aandezien ik die Wembley 3 of 4 jaar daarvoor voor f 375,- compleet had gekocht vond ik niet dat ik een slechte deal had gemaakt. En die Barnsby zit super.
Maar StARho is vlak bij Bill z'n stal, dat was lekker makkelijk

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:31

ik sta ook morgenochtend om 9 uur op de stoep daar!!!
hoop dat ze iets voor me hebben; dressuurzadel zoek ik.

misschien tot morgen?
al zal ik niemand herkennen uiteraard.........hihi

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 15:31

carlosje schreef:
ja, maar die keiffer kost nog 1600,- gulden en dat heb ik echt niet Verdrietig
Ik kan hoogstens 1200 uitgeven, of ik moet nog even sparen, maar dan kan de hele tijd niet rijden Huilen da's niet zo fijn.
Die merovec ziet er duurder/luxer uit dan hij is, daarom vond ik hem ook zo mooi Knipoog
Maar als er binnenkort een goedkopere kieffer is, dan kan ik altijd nog kijken, want dat zijn toch wel DE zadels, he Tong uitsteken
Eerst maar's kijken of deze wel past en wel lekker rijd Knipoog

gr kathelijn


ik vind kieffer helemaal niet DE ZADELS hoor! hard en stug leer. ik heb liever een ander merk, maar das je eigen keus.

hard sparen en ik duim voor je dat het past!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 01:18

Boos! Verdrietig Verdrietig Boos! nou, hij past dus niet, en hij zat ook voor geen meter, heel erg hard Frusty Ik denk dat ik nu voor een euro-riding ga,het meest luxe model van 1100,- maar dan moet ik nog doorsparen en dan kan ik weer niet rijden Verdrietig en ik rij al 3 weken niet, alleen longeren en zonder zadel door het dorp stappen is ook niet alles. Ik wil zo graag en zadel!!!!
Ik laat het julie weten als ik wat heb.

gr kat

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 11:04

Oh wat spijtig, wil je geen tweedehans zadel kopen? Ik heb dat toch gedaan en ik betaalde voor m'n zadel dat 2x gebruikt was 400 euro.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 11:27

carlosje, nog 1 keer,
de euroriding van 1100 is het MINST luxe model..............
MAAR; het is wel een HEEL erg fijn zadeltje!!!!
Zou ik zeker proberen om ervoor te gaan sparen!

het meest luxe kost 2200 gulden!!!!!!!