Stoppen of.... niet? Hulp nodig!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Stoppen of.... niet? Hulp nodig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 20:20

heej

mijn vriendin en ik zitten met een behoorlijk probleem!
ik zal het even uitleggen:

we hebben sinds een paar maanden 2 verzorgpony's
heel leuk! maar de eigenaar van de pony's doet nogal(!) raar..
hij zegt bijvoorbeeld al weken dat we een nieuw zadel krijgen dat de pony's voor de kar gaan enz. en die dingen gebeuren gewoon allemaal niet.
En nu zouden ze naar een nieuwe stal gaan. een stuk dichterbij. met binnenbak enz.. maar dat is opeens ook allemaal gelogen! en nu moeten we steeds een half uur fietsen over een stille weg, en dan zouden we maar een kwartier hoeven fietsen en ook niet over het stilste stuk!
maarja die hele nieuwe stal is dus gelogen en we vertrouwen die eigenaar nu dus helemaal niet meer..
maarja stoppen met de pony's is heeeel moeilijk voor ons want we zijn erg aan ze gehecht geraakt..

wie weet wat we kunnen doen?!!

merrie_k

Re: Stoppen of.... niet? Hulp nodig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 14:28

heb je een oudere broer?! ik zou hem vrage om mee te gaan, dan zul je zien dat die vent zich bter gdraagd!!

Riannetje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 15:01

Je kunt ook gewoon naar de eigenaar toe gaan en met hem gaan praten erover, misschien dat hij dan geen dingen meer gaat beloven die toch niet gebeuren.

Dit lijkt mij de beste oplossing als je niet bij de pony's wegwilt maar wel dat de eigenaar niet meer liegt.

(ik zou in ieder geval niet hierdoor weggaan. Maar eerst proberen zo een oplossing te vinden. )

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 17:28

ik zou gewoon eens bespreken dat je het niet erg vind om onder deze omstandigheden te rijden maar dat je er wel problemen mee hebt dat jullie erop rekenen naar een andere stal te gaan terwijl dat niet gebeurd, dus dat je liever alleen over regelingen spreekt die 100% zeker door gaan.
En als er een nieuw zadel nodig is, begin je over een afspraak om naar de ruiterhop te gaan om zadels te proberen

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 17:32

Ik denk dat dit allemaal lokkertjes zijn van de eigenaar om jullie te houden als verzorgsters. Hij zal wel veel te blij zijn dat ie eindelijk iemand heeft ofzo. Ik neem aan dat jullie gewoon die paarden willen blijven verzorgen. En dan zijn er denk ik twee dingen die je kunt doen.
Of je spreekt die eigenaar op een redelijke manier over zijn loze beloftes aan.
Of je gaat gewoon door met verzorgen en je neem de dingen die die eigenaar tegen jullie zegt allemaal met een korreltje zout.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 18:02

Ik zou gewoon naar de eigenaar toe gaan om even met hem te praten en te vertellen wat je dwars zit, misschien komen jullie tot een oplossing en anders kan je altijd nog opstappen!

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 18:13

Perlina: ik denk dat je gelijk hebt. Want heel veel verzorgers zijn al weggegaan door alles wat die man deed..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:07

misschien dat je het er met hem over kunt hebben, en die dingen die hij zei dat gingen gebeuren, was misschien moeilijker dan hij had gedacht toen hij het zei??Ik moet 15 min fietsen naar mijn verzorgpaardjes, zo'n 6 minuten voordat ik in de bewoonde wereld ben, en de eigenaar fietst best vaak mee, of hij belt met mij, of naar mij thuis dat ik onderweg ben enzo...

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:24

Met de eigenaar gaan praten!
Zo weet je nooit waar je aantoe bent.

Succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:27

Ja.. eigelijk moeten we met hem gaan praten ja..
maar bij hem weet je nooit hoe ie reageert.
en hij zegt toch dat hij gelijk heeft..

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 15:37

Tja, dan blijft het natuurlijk niet leuk.
Ookal zijn de paarden er zo leuk. Probeer gewoon iemand mee te nemen en ga dan met zijn 4e om de tafel zitten.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 19:50

ja, dat praten het is wel heel makkelijk, maar dat lukt niet, ( oow even voor de duidelijkheid , ik verzorg met pedrylover de pony's ) maar net weer,, ik wou even over de stal beginnen, naja we dachten eerst even paarden op het land zetten. en even de laatste dingetjes opruimen. ZIjn we klaar, komen we naar buiten en wegis hij! zonder iets te zeggen=S gewoon weg!

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 11:03

Nou dat is duidelijk een geval van; EEN HELE RARE VENT!

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:58

klinkt als de eigenaar van mn vorige verzorgpony.... precies t zelfde, zelfs nog een tikkie erger... hij loog over alles, in t begin geloof je t ook nog. Maar na n tijdje alles wat hij zei emt een korreltje zout genomen. Hoe heet die eigenaar? (hopelijk niet dezelfde)

Ik zou toch ook proberen te praten met de eigenaar, of anders goed naar je gevoel luisteren en een beslissing maken.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:47

oud topic, ik tem even

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:48

danielle1981 schreef:
Nou dat is duidelijk een geval van; EEN HELE RARE VENT!

Het is niet nodig om oude topics omhoog te halen en zeker niet met een reactie die niks toevoegd..

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:08

Oud topic, dus slotje