Ik heb geen idee waar ik het neer moet zetten, briefje ophangen ergens of moet ik iets anders doen?? Als deze verkeerd staat sorri daarvoor wist niet waar ik het neer moest zetten!,, Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb geen idee waar ik het neer moet zetten, briefje ophangen ergens of moet ik iets anders doen?? Als deze verkeerd staat sorri daarvoor wist niet waar ik het neer moest zetten!,,
Succes! Urielle schreef:ik zou briefjes ophangen op de manege en in de supermarkt, in een gratis krantje (de Vondst of de Koopjeskrant) adverteren, alle internetsites met advertenties belagen en hier op Bokt beneden bij de advertenties een oproep plaatsen. En vertel aan iedereen van je kennissen dat je op zoek bent, wellicht kent je tante die zelf niks van paarden moet hebben weer iemand die juist op zoek is naar een ruiterSucces!

tamaraatjuh schreef:Overal briefjes ophangen, en inderdaad marktplaats en een briefje op de manege
En vooral volhouden! Niet denken als je morgen geen reacties hebt op marktplaats dat het dan nooit lukt, soms duurt het weken of zelfs maanden! Maar als je volhoud dan komt het wel goed

!! Dankjeeuh
Alles is al wel gezegt denk ik.
.. 
snap niet dat ik dat ooit gedurft heb, maar het werkte wel