Met de superlens genomen; hij zag me al!
Z'n manen worden gelukkig ook weer mooi! Met dank aan Leovet Manenliquid! (tip van Grid..Thanks!)
modderlipje
Kieran immiteert Snowdon
Mooie rondingen
Ga je weer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kiara schreef:Het blijft een práchtige tank!
Wat was er gebeurd met zijn manen?
Moest erg lachen om z'n imitatie! Jammer dat de puntjes er net niet op staan!Luuxje schreef:Ik vind hem geweldig, maar dat wist je al! Hoe gaat het rijden nu? Is de storing verholpen? Kom wel weer een keertje langs om hem in het echt te aanschouwen.....
Lekker hoor nog zo laat lekker in de wei met dit superweertje, had ik toch nog maar wat langer gebleven.....
Denk dat ie weer eens op z'n muil is gegaan of een klap gekregen..er staan een paar nieuwe paarden en die zijn knap sjacherijnig! Maar voor de rest is het prima hoor!!! Kom maar weer snel langs!! snowdon schreef:Moest erg lachen om z'n imitatie! Jammer dat de puntjes er net niet op staan!
Hij blijft erg gaaf ook, met of zonder lange manen!
Wat is dat Leovet manenliquid dan voor iets?
't Is in ieder geval vloeibaar en het lijkt of er azijn ofzo in zit. Ik heb het een keer op wondjes op m'n vingers gehad en dat prikte een beetje. Hoe dan ook; zodra ik zie dat Kieran jeuk heeft sprenkel ik jhet over z'n manenkam en masseer het in. Het verzacht de jeuk op de een of andere manier. MelanieS schreef:Luuxje schreef:Ik vind hem geweldig, maar dat wist je al! Hoe gaat het rijden nu? Is de storing verholpen? Kom wel weer een keertje langs om hem in het echt te aanschouwen.....
Lekker hoor nog zo laat lekker in de wei met dit superweertje, had ik toch nog maar wat langer gebleven.....
Er is helaas weer een nieuw storinkjeDenk dat ie weer eens op z'n muil is gegaan of een klap gekregen..er staan een paar nieuwe paarden en die zijn knap sjacherijnig! Maar voor de rest is het prima hoor!!! Kom maar weer snel langs!!
Luuxje schreef:
Oh jee,.....paarden. Is het een klaar dan beginnen ze met het volgende.
Maar is het heel erg ?? Of gaat het al wat beter?