De heide stond prachtig in bloei en we hadden een hele mooie dag.
Met een lekker zonnetje en een strakblauwe hemel. Man het was genieten!!!
Kijk zelf maar.
Let maar niet op de blije galopfoto's het was gewoon zoooo genieten met hem....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De heide stond prachtig in bloei en we hadden een hele mooie dag.
Met een lekker zonnetje en een strakblauwe hemel. Man het was genieten!!!
Ik kan best begrijpen dat je genoten hebt van die buitenrit, wat een mooie omgeving zeg!
Leuk he, zijn eigenaresse is best heel origineel...Op zijn trailer zit een bordje met een koe en zijn naam, heel leuk.
We noemen hem altijd gewoon Duo.
Ik begrijp je helemaal haha
Jaaa, super he, ik vind hem ook echt leuk!!!
Ik ga vanmiddag namelijk met Celine en Duo naar Noordwijk. Daar gaan we een strandrit maken met 1 van de maneges. Celine rijdt dan op Duo en ik op 1 van de paarden daar. Ik heb er zin in...
Jammer genoeg heb ik geen foto's op het strand of tijdens de rit kunnen maken. Dat was even balen, maar ja. Het was een supermooie omgeving en we hadden heerlijk weer. Alleen was het wel een beetje een rampenrit met 1 meisje dat van haar pony viel, in zee. En 2 paarden die waren gaan rollen, dus die meiden waren er ook snel afgesprongen. Verder had ik een paardje met een stalen mond die alleen maar harder en harder wilde... Haha het was bij tijden niet echt ontspannen maar uiteindelijk was alles goed afgelopen en konden we er allemaal om lachen.
En wie was er zo'n beetje het braafst. Jawel onze trouwe DUO!
Celine heeft echt genoten met hem. Het ging super!!!!!
echt een lieverdje om te zien
ik kan me voorstellen dat die rit top was
De begeleidster had die meiden al gewaarschuwd maar ja het gebeurde toch. Dus zadel, hoofdstel en paard nat en vies...
Deze foto's zijn van de rit die ik vandaag met Duo heb gemaakt. Mijn vriend, Geert en Tess, onze hond, waren ook mee. Het was weer prachtig!!
Een heerlijk uilige foto om mee te beginnen. Geert en Duo hebben hun ogen bijna dicht.
Tess heeft haar tong uit en ik zit half achter Duo zijn oor.
Daarom is hij waarschijnlijk ook zo grappig.
ik stuurde Duo net iets naar links omdat ik wel heel recht op Geert en Tess af galloppeerde. Moet je die oren van Duo zien...