Hij staat nu in de box op de hoek naast Nescio. Ik was wel benieuwd hoe dat zou gaan want Nescio is meestal niet al te vriendelijk tegen andere paarden. Toen ik voorbij liep sprong hij zowat z'n box uit, maar toen Welcome eenmaal op stal stond gaf het niet zoveel problemen meer. Veel blazen, veeel nek erop en flink brullen aan beide kanten (en ja, dat kan die blonde toch net een beetje beter

Later is Karin gekomen en mocht hij zich nog weer even uitsloven voor de stalgenoten, in de binnenbak. Ik geloof niet dat hij erg tegenviel. Karin had haar camera bij zich maar helaas deden de batterijen het niet meer. Wij zijn later nog lekker gaan eten bij mij thuis, erg gezellig.
Gisteren heb ik Welcome in de buitenbak gehad, en dat ging vooralsnog ook prima. Ik moet er even aan wennen dat er ook paarden zijn die je buiten kunt zetten zonder dat ze dwars door de omheining vliegen, al hun ijzers afslaan en bijna over de kop slaan als ze bokken

Nescio loopt ook erg lekker de laatste tijd en gaat zachtjes aan weer mee op concours. Het ziet er voor de nabije toekomst dus erg leuk uit allemaal met mijn 2 kanjers