Ja we hebben eindelijk een trailer, een 2 paards.
Handig omdat mijn man mij niet altijd kan wegbrengen, ikzelf geen auto mag rijden (epilepsie). Maar met een 2 paards kun je dus samen met iemand anders en haar paard naar de les of naar een wedstrijd!
Daarom gingen we vandaag naar een wat oudere 2e hands trailer kijken.
Het is een houten trailer met polyester kap, klep met rubbermat, en metalen vloer met rubberen matten, tussenschot enz.
Alleen wat kleine dingetjes moesten nog gedaan zoals bij de klep de veer vervangen, enz.
Vandaar dat de prijs redelijk was!
Vanmorgen een heerlijke buitenrit gemaakt met Cerise en nog twee paarden daar op stal: de wat oudere Elita en de jonge schrikkerige ruin Prommis, die nog wel eens achteruit loopt of zelfs omhoog komt....

Maar vandaag ging Cerise mee en aangezien dat Prommis zijn maatje én stal-buurvrouw is... had hij een goed humeur!
Hij was zo braaf, en Cerise eerst wat onrustig, maar later ook errug lief.
We gingen Duitsland in, het bos in.
Daar hebben we heerlijk genoten van de zon, lekker draven, en zelfs... jaja...
een galopje!
Cerise galoppeerde achter Elita aan, maar aangezien ze nog wat onevenwichtig is met rijden en 'alleen maar hard' kan, ergerde ze zich al gauw aan die kont van Elita waar ze bijna tegenaan botste!
Dus heeft ze twee keer een aardig hoge bok gegeven.
Maar bij elke bok zei ik heel streng "Eh!!!"

Verder vond ik het heel goed gaan, in de bak wilde ze vorige week niet zo graag in galop, maar nu ging ze uit zichzelf en heel enthousiast!
Echt een geboren race-kikker hihi.
Morgen hebben we weer les, maar wij niet alleen.
Peter heeft morgenochtend rijles auto-aanhanger, en 's middags moet hij afrijden voor zijn E-rijbewijs!
Dus allemaal duimen, please-please-please?
Daarnaast is Peter morgen jarig, dus het zou een leuk verjaardagscadeautje zijn!