Verslag dressuur wedstrijd met Superrr-Nico!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Verslag dressuur wedstrijd met Superrr-Nico!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 19:08

Ik heb vandaag een dressuurwedstrijd gehad met Nico! Melissa was ook mee.

Het was echt verschrikkelijk weer.. die stomme Piet Paulusma! Haha! 't kwam hier met bakken uit de lucht en we moesten buiten losrijden.........

Ik heb zeker 2 jaar geen dressuur gereden (alleen springles gehad) en Nico is bijna 10 jaar niet in een binnenbak geweest... Dat voorspeld wat...

Op de heenweg, supermooi aan de teugel lopen! Hij vond t geweldig, hij zat helemaal te showen!
Toen kwamen we op de manege aan, hij vond het toch wel raar, met al die "enge" paarden.

Toen we het proefje moesten rijden, en hij alleen in de binnenbak was, vond ie het toch wel eng.
Bij de E kwam er een heelkleinietsiepietsie stukje licht onder de deur door, daar schrok ie zich elke keer helemaal kapot van, rare pony Haha!

Omdat het zo hard regende, lekte het dak een beetje aan de zijkanten, daar schrok ie ook elke keer weer van.
Verder ging het proefje goed, halsstrekken deed ie toppie.

Was een beetje teleurgesteld, normaal loopt Nico echt suuuper en gaat het hardstikke goed!
De prijsuitreiking zou pas een uur later zijn, dus mn ouders zijn gebleven mocht ik was gewonnen hebben, en ik ben weer terug naar stal gereden.

wat denk je?
5e prijs! Whoe! SuperNico!! Haha!
En het scheelde maar 4 punten met de 1e... Dus als ie een beetje normaal had gedaan, en niet zo vaak was geschrokken.....

Maargoed, Nico heeft zn best wel gedaan, en het was een vreemde omgeving, een "enge" binnenbak dus ik vind het nog super!!
Een groene rozet bij mn collectie Knipoog

Foto's komen als het rolletje vol is Haha!
Laatst bijgewerkt door Nintu op 17-03-02 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 19:21

De proef ging echt heel netjes, alleen hebben we esmeralda en welmoed niet gezien Huilen Frusty

Zitten steffi en ik ons helemaal te verheugen op die kersenvlaai, zien we ze niet Boos!

Esmeralda en welmoed renden mij trouwens voorbij, ze zagen me niet eens staan Huilen nou dat weten we ook weer!

op de terugweg zijn we er achtergekomen dat nico mij niet mag, want hij sneed mij telkens af zodat ik weer bijna in de berm lag Haha!

ow ja en nico kan supermooi strekken!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 19:03

Nappie & tessa hebben het trouwens ook goed gehdaan he!