Maargoed. Ik had haar duz eerst in de bak gereden en dat ging echt sucks... Toen naar buiten met een vriendin van me, haar paard is normaal heel braaf, maar was vandaag een beetje melig. Concorde liep heel verbaasd rond te kijken, die grote oren draaiden alle kanten op, maar ze was braaf. Heel braaf. Ze is geen enkele x aan de kletter gegaan
. Wel een x opzij gesprongen. Op de terugweg reden we op de weg, we moesten nog ong. 10 meter tot de stal. Komt r een auto achter ons aso hard aanrijden. Dus wij blijven expres op de weg rijden, als die auto langs zou racen zou concorde waarschijnlijk in t prikkeldraad liggen. Gaat ie auto vlak achter ons kijhard remmen, en daarna telkens toeteren. Klojo! Wil die vent ongelukken ofzo! Als ie een beetje een normaal tempo had gehad kon ie er best langs, maar dus niet met 90 km/h. Dus wij reden na die 10 meter t erf op, zat die vent allemaal niet te herhalen gebaren te maken. Wat denkt ie wel. Was weer ns zo'n gefrustreerde ouwe bok...
Ondanks dat getoeter liet concorde zich niet opnaaien, en dat terwijl ze normaal echt een onwijze loerdoos is, en ze altijd overal van schrikt. Ik hou echt van mn paardje... *zucht*
met paard en al.