Leuk dacht ik.
NIet dus.
Ik kon hem vandaag wel vermoorden.
We gingen eerst naar de molen die altijd op zaterdag en waar hij o zo bang voor is. Nou dat viel erg mee. Hij keek er wel naar maar echt gek werd hij niet. Ik dus al helemaal blij.
Wij dus maar daarnra de weg op gegaan om vervolgens later nog een keer langs de molen te gaan.
Allereerst kwamen we 2 friezen tegen die hij superintressant vond. Hij werd weer net een hengst. Staart erop je kent het wel.
Wij daarna weer verder het bos in. Daar ging heteigenlijk prima. Hij s chrok wel even van een hardloper dieeen rood shirtje aanhad. En ja dat is natuurlijk best eng

Toen waren we bijna op het einde kwamen we een vrachtwager zonder opleg tegen. Nou mijn vriend werd even alle kanten opgesleurd want dat was natuurlijk weer supereng. Op zo'n moment heb ik dan even zo een hekel aan pa blo. Waarom is hij toch zo bang.
Afijn wij weer verder komen we een huifkar tegen met 2 paarden ervoor. Pablo vond dit dus ook supereng. En mijn vriend wordt weer een stukje meegesleurd. Hij was echt supergestressd.
Daarna was hij weer een beetje rustig en gingen we nog even naar de beloofde molen als straf. Viel dit keer oo kweer mee.
We hebben hem voor straf niets gegeven. Had even geen belonig vediend.
Nu weet ik ook weer waarom ik soms zo bang ben om met hem naar buiten te gaan.