Maandblad BIT, ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Maandblad BIT, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:26

Wat vinden jullie van het maandblad BIT?

Waarover zijn jullie wel tevreden en waarover niet?
Met wat voor reden heb je voor dit blad gekozen?

groetjes [naam]

curly2day

Re: Maandblad BIT, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:27

Ik heb nu sinds 2 maand een abbo.
Ik vind het voor even wel een leuk blad, heb gelijk weer opgezegt, dus voor 1 jaar.

Mijn moeder heeft een aantal jaar een abbo gehad en toen werd het wel wat saai.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:29

Ik vind het een heerlijk blad. Het gaat over van alles en nog wat en een gedeelte daarvan spreekt met niet heel erg aan maar is wel zo geschreven dat het lekker wegleest.

Ik hoor vaak klachten over de hoeveelheid advertenties erin maar vind dat zelf eerder een pluspunt. Als ik ergens naar op zoek ben heb ik via de advertenties in Bit altijd wel een paar goede aanknopingspunten.

Ik verplaatst dit topic overigens even naar PP.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:34

Leuk blad hoor, maar die (product)testen gaan echt helemaal nergens over. Kan ik me echt aan ergeren, maar is ergens ook wel weer erg lachwekkend... Komt alleen een beetje amateuristisch over.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:35

Ik vind het altijd weer heerlijk lezen als de Bit weer op de mat valt! Staat altijd wel wat interessants in, de ene keer meer dan de ander. Persoonlijk vind ik de advertenties ook niet zo erg, soms wat veel, maar inderdaad erg handig als je naar iets opzoek bent.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:36

astridastrid schreef:
Leuk blad hoor, maar die (product)testen gaan echt helemaal nergens over. Kan ik me echt aan ergeren, maar is ergens ook wel weer erg lachwekkend... Komt alleen een beetje amateuristisch over.

Verklaar je nader... ben wel benieuwd waar je dat op baseerd ?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:40

Ik vind de producttesten altijd erg leuk. Vraag me ook af waarom ze nergens op zouden slaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:42

heb net via internet een abbo afgesloten.

Heb hem weleens gekocht in de winkel en vond het een leuk blad

Ben benieuwd.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:44

Hier wordt hij opgezegt, mijn ouders zijn al vanaf het 1e jaar lid en het blad begint nou toch wel in herhaling te vallen. Ook kan ik mij meestal totaal niet vinden in de artikelen.
Daarbij wordt er steeds meer aandacht besteedt aan rassen en andere takken van onze paardensport, welke mijn interesse totaal niet hebben. Ik ben dus ook altijd met een half uurtje er doorheen en daar is hij wel wat te duur voor.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:47

vonneke schreef:
heb net via internet een abbo afgesloten.

Heb hem weleens gekocht in de winkel en vond het een leuk blad

Ben benieuwd.

Heb je toevallig ook een divozapas, dan kreeg je nog meer korting
Ik betaal nu voor 1 jaar 43,-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 11:50

haha nee die heb ik niet helaas.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:15

Ik heb een studentenabonnement, dat was voor mij de reden om me op BIT te abonneren. Weet niet hoeveel voordeel het me opleverd maar iig behoorlijk wat.

Ik vind het een leuk blad met veel verschillende items. Vind het knap dat ze elke maand weer een blad vol kunnen krijgen. Op zich storen die advertenties mij niet zo. Vind het soms wel leuk om er doorheen te neuzen, kijken wat er allemaal wordt aangeboden.
Ook de rubriek 'BIT stalt uit' vind ik leuk, kijken wat voor noviteiten er weer op de markt zijn.

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:18

Ik ben ook lid van BIT, ik vind het een erg leuk blad omdat er veel verschillende takken van de paardensport belicht worden. Waar ik me wel eens aan erger is dat sommige artikelen inhoudelijk niet altijd kloppen of dat bepaalde feiten niet waar zijn.
Ik vind de vele advertenties niet hinderlijk, het is juist handig als je ergens naar op zoek bent.
Ik irriteer me eerder aan de Hoefslag en de P&S, daar staat bijna niets interessants meer in tegenwoordig terwijl ze ook vrij duur zijn (prijs van BIT vind ik ook vrij hoog, maar het is wel een erg dik blad).

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:23

Ik heb mijn abonnement vorig jaar opgezegd, ik was lid sinds 1996. Het boeide me allemaal niet meer, werd steeds meer reclame, en steeds minder interessante artikelen. Voor dat geld kan ik andere leuke dingen doen.

Mare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:31

Ik vind BIT (net als CAP) een mooi blad!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:33

ik heb de bit ook. Nu voor het 2e jaar hierna zeg ik op. Er staan leuke artikelen in maar het is toe aan verversing voor mij.
Vind het jammer dat het zo duur is

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:04

Al 4 jr lid en vind t t leukste blad.
Ook van andere lid geweest maar bit is nr 1

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:06

Ik heb de Bit ook. Vind het een heel leuk blad alleen barst het van de advertenties Maar wel leuke artikelen, en daar gaat het mij om

ArabStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:07

Het is een leuk blad (vooral de foto's zijn erg mooi), maar na 1 of 2 jaar heb ik het wel weer gezien en vallen ze vaak in herhaling.
Dit jaar zeg ik het blad dus op...

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 13:07

Leuke onderwerpen die dan niet goed worden uitgewerkt. Ik mis diepgang, dus opgezegd.

lieveali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 14:56

Bit is een superblad. Ben al jaren lang lid en helemaal moe van mensen die zeuren dat er teveel advertenties in staan. Ga maar eens tellen, vroeger hadden ze 50 procent advertenties en 50 procent tekst, tegenwoordig 30 procent advert en 70 procent tekst. Hij is niet voor niets zo dik. We krijgen veel meer waar voor onze centjes!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:02

Ik koop de bit af en toe los, als er iets interessant voor mij in staat. Ik vind t wel een mooi en leuk blad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:10

Advertenties kan ik me niet zo aan storen, alleen me koopgedrag wordt erdoor beinvloed

Ben benieuwd, zie het echt positief tegemoet!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:12

Mies7 schreef:
Ik ben ook lid van BIT, ik vind het een erg leuk blad omdat er veel verschillende takken van de paardensport belicht worden. Waar ik me wel eens aan erger is dat sommige artikelen inhoudelijk niet altijd kloppen of dat bepaalde feiten niet waar zijn.
Ik vind de vele advertenties niet hinderlijk, het is juist handig als je ergens naar op zoek bent.
Ik irriteer me eerder aan de Hoefslag en de P&S, daar staat bijna niets interessants meer in tegenwoordig terwijl ze ook vrij duur zijn (prijs van BIT vind ik ook vrij hoog, maar het is wel een erg dik blad).

Heeft er in de P&S ooit wat boeiends gestaan dan?

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 15:53

Haha ja vroeger (nou ja, begin jaren '90) stonden er echt wel leuke artikelen in de P&S. Onder andere over het africhten van paarden, en over het rijden van dressuuroefeningen, de training van een paard, enz. Ik vond dat in ieder geval altijd wel interessant om te lezen...
tegenwoordig staan er in de P&S sporadisch interessante verhalen (met diepgang...)