Kennissen kochten een brave, goed doorgereden pony.
Die vonden ze, en ze waren er helemaal mee in hun sas.Het beestje was erg goed, liep goed, sprong fantastisch en kerngezond.
Ze lieten beginners erop rijden.Ze reden iedere dag.
Toen op een dag bracht de moeder de pony naar de bak, om iemand erop te laten gaan rijden.
Het verhaal is zo:
De pony steigert met zijn voorbenen OP de vrouw, die daardoor achterover valt.
Daarna wordt de pony helemaal dol en blijft volgens het verhaal staan springen OP de moeder, MOEDSWILLIG om haar te raken.
Daarna gilt iemand en hij rent uit de bak, over t terras en gaat achter een hond aan die ie ook te grazen neemt.
Ik heb ooit eens een pony meegemaakt die klauwde OP een kind wat op de grond lag, maar die pony was altijd al pakkerig , bijterig en onopgevoed.
De pony in kwestie is een zeer goed opgevoede sportpony, die geen enkel lelijk gedrag had vertoont van te voren, en ook niet bij de kennis.
Ik ben er niet bijgeweest, en vind t een heel vreemd verhaal, de mensen in kwestie kunnen wat overdrijven, maar zon verhaal maakt me gewoon bang!Dan zijn paarden dus ineens monsters ipv vredige vluchtdieren, vegetariers!
Of denken jullie wat ik denk, dat de hond de pony toch voorzichtig in de hielen heeft gepakt zonder dat de mensen het zagen?
Wie heeft zon verhaal wel eens gehoord?
.