Iets te veel bummers!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Iets te veel bummers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 17:04

Grrr, ik mag dus nog steeds niet rijden. Als ik nu namelijk er weer af donder, dan ben ik echt nog niet jarig. Dus mijn vader heeft me verboden om er op te gaan zitten. Sowieso niet op Jopie (die ontplofte daarnet zowat) maar ook niet op Hercules of op Voltrack. Hij wil het gewoon NIET hebben.
Ik zit nu alweer een weekje aan de grond genageld Tong uitsteken en ik wil gewoon weer rijden. Nu is mijn laatste dagje pijnstillers, dus wou ik nu het nog gaat gewoon ff erop zitten. Ff voelen, maar nee, het mag niet. Grrr, ook als ik me vastbind, iemand het paard vasthoud of wat dan ook. Zelfs een hobbelpaard mag niet! Ik word er gewoon zo chaggie van, ik kan best begrijpen dat ze me er niet op willen hebben, maar toch.
Jopie loopt helemaal flex (net gezien), na een paar weekjes modderen, en nu mag ik er niet op gaan zitten! Ik zie het allemaal al helemaal gebeuren, paard zonder conditie (ik ga wel longeren, maar daar vind ik ivm rijden echt geen ruk aan) en ik met een chagerijnige kop.

Dus ik ga nog maar een paar dagen/weken lijdzaam toezien hoe mijn paard weer super loopt en ik er niet op mag zitten. Ik mag hem nog net aaien, maar veel meer dan dat mag niet. En als ik nou pijn had ofzo, dan wilde ik geeneens, maar door die pijnstillers voel ik helemaal niks, en ik wil zó graag. Zie mijn paardje elke dag, en hij mist het ook wel (mijn zusje rijdt hem wel voor me, en hij loopt de hele dag los). Dus ik ga mijn vader maar vragen of hij Joop eens naar het bos wil doen, en dan ga ik maar longeren. Misschien dat ik morgen verga van de pijn en dat ik dan niet eens meer wil. Ik denk dat dat wel goed is, want anders zit ik er echt zo op. Of ik wordt helemaal gek omdat ik nog steeds niet mag. Lips are sealed Frusty Scheve mond

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:08

Hmmm kan me wel voorstellen dat jij je zo sjaggie voelt omdat je niet te paard mag, terwijl je zo graag wilt! Kan je helaas niet helpen, anders deed ik het. Maar super dat Joop het 'weer doet'!!!!! Haha! Succes met afwachten!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:13

Lieve Laui!

Ontzettend " Boos! Boos! Boos! " lijkt me dat... herken het wel.
Ik zat toen ook met 'tijdens de eerste chemo-maanden niet rijden'.
Tja, en toen het ook zo lang duurde voor ik een zadel had... grrrrr.

Maar wat ik dolgraag zou willen, ik als Dorinepientje zijnde dan:
een Laui die nu even niet rijdt en perfect geneest in haar rug. Lachen

Alles beter dan een Laui die nu ff wel rijdt, en dat iets niet helemaal goed geneest, en dat je over tien jaar moet stoppen met rijden, voor altijd.
Omdat je rug het dan niet meer aan kan. Frusty

Dus iedereen die dit leest: allemaal interessante leuke dingen op Bokt zetten zoals foto's enzo, allemaal om Laui nog ff bezig te houden in deze moeilijke tijd. Knipoog
Het lukt je wel hoor Laui!
Nog even geduld, en daarna kun je weer lekker trainen.
Hou je trouwens van films of boeken... misschien weet iemand nog wat aan te raden? Ter afleiding? Film met knappe mannen of zo... Kwijl
Sterkte!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 10:15

Haha! Nou ja, vooral met de les gister jeukte alles. Knol die niet-begrijpend stond te kijken van: Maar wij gaan toch altijd rijden als hij komt? Sorry Joe, ff niet.

Verder is het nu zonder pijnstillers ook nog wel uit te houden, ik ben benieuwd voor hoelang, want als het helemaal niet pijnlijk meer wordt... Ach, verder ga ik maar met mijn bommetje wandelen, of andersom... En ik ga hem dan maar longeren. Maar het liefst wil ik er gewoon weer op.

Nog even rustig ademhalen en dan mag alles weer. En dan maar hopen dat ik op tijd getraind ben voor de 62 (!) km van Kootwijk op 20 april.

Gister zijn we er ook achter gekomen dat Voltrack toch wel een 'klap' heeft opgelopen. Hij loopt met zijn achterbenen niet helemaal zoals het hoort. Geeft verder niet aan dat hij pijn heeft, maar het is gewoon niet niet zo soepel als eerst. Waarschijnlijk komt dat van vorige week. Maar ook dat overleeft hij wel weer!