Ik verzorg al bijna 3 jaar Laukje zoals veel mensen mischien wel weten. Naar 2 jaar op de SWRA te hebben gestaan zijn we samen verhuisd naar iemand die prive 6 paarden heeft. In het begin deden ze wat vreemd maar ik geloofde er heilig in dat ze me gewoon moesten leren kennen.
Ik heb in dit ene jaar dat Laukje en ik daar nu waren zoveel kritiek gehad op mijn hebben en doen het sloeg er gewoon op dat ik niks wist en de eigenaaresse alles wist.
Ik reed nu net een tijdje lekker met laukje had goed les en toen ging er van alles mis!
1. de eigenaar kwam onder zijn paard en is sinds die tijd bewusteloos.
2. mijn school doet moeilijk.
3. Sinds een tijdje voelde ik me helemaal niet meer op mijn gemak bij de paarden.
4. Laukje had een NIET passend zadel terwijl mij werd verteld dta hij wel paste..
Vandaag was het toppunt.
Laukje loopt al een tijd niet lekker. Ik heb aangegeven dat ze echt veel te dik is! De buren en de DA ook!
Maar ik moets wat actiever gaan rijden. Laukje kan ik nu dus niet rijden dus ik dacht ik ga lekker met haar wandelen over de verharde weg zodat ze iig geen last heeft. Antwoord van de eigenaar: Ze heeft gewoon wat spierpijn. Laat haar maar lekker een dagje stil staan, Ike: ze staat nu 3 dagen stil en het is nog hetzelfde.
Ik mocht gewoon niet van haar met laukje gaan wandelen..
oke
maar toen deed ik vandaag weer 1000 andere dingen ook verkeerd.
en nu ga ik steeds met een rot gevoel weg daar.
Ik heb besloten om nu te stoppen hoe moeilijk ik het ook vind. Ik ben nog steeds helemaal gek van haar en ga haar ook vreselijk missen maar ik zie het het niet meer zitten.
Mijn ouders durfen haar nu niet te kopen ivm van alle lij en nog wat redenen. Oke ala maar ik wil me niet nog verdre hecten omdat ik gewoon weet dta we uit eindelijk uit elkaar getrokken gaan worden..
Ik heb nu in 5 jaar verschillende verzorgpaarden gehad die ik ben kwijtgerkaat wegens verkoop.
Het banketstaaf is dat ik nu wel geld heb om haar voor een groot deel kan onderhouden maar de koop is het probleem..
Ik voel me gewoon kots misselijk bij het idee dta k haar nu echt in de steek laat. En ben de wereld nu echt zat!
sorry vanwege het verhaal maar ik ben het nu gewoon ZAT.