Kyla heeft lekker lang vakantie gehad op de wei en sinds een weekje zijn we weer wat aan het rijden.Deze week was het weer echt heerlijk!
Maar nu ik de aankomende week bekijk...*daar word je niet vrolijk van *

Kyla is best een schrikachtig paard..Misschien heb ik het al een keer verteld aan een bokker maar ongeveer februari dit jaar heb ik een val meegemaakt van een manegepony(e pony) die schokt dus echt expres.Die witl je er ook afhebben.IEDEREEN was daar al een keer vanafgevallen.En van het uur had ik nog 1 kwartier te gaan.dus ik helemaal happy op mijn paard ..en ineens BOEM weg het ene moment rijd je in een rustig drafje en het andere moment verlies je je beugels hang je half om de nek van je paard..stopt je paard met een noodrem en knal je met je gezicht op de grond.GELUKKIG niks ernstigs aan over gehouden,behalve een gekneusde neus maar dat echt 100 keer beter dan iets anders!
En sinds dien heb ik een beetje een *trauma*
Kijk op koudere dagen echt ELKE dag het weer voor de volgende dag..
Gaat het vriezen?Laat ik een vriendin Kyla rijden,of iets anders maar ik ga er niet op.Vroeger had ik dit ECHT niet...ik reed toen ALTIJD in een buitenbak en nergens last van( ik had kyla toe nnog niet hoor dat waren manegepony's.)
Nou ik heb een conclusie getrokken...: ik ben nu gewoon bang om te rijden op een koude dag...Zelf schrik daar heel erg van...IK IK heb een eigen paard en dan bang zijn...