Yes het begint te komen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Forcalquier

Yes het begint te komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 15:07

Gisteravond heb ik mijn 4 jarige paard Foxtroth eerst gelongeerd en ben er uiteindelijk opgestapt .
Tot mijn verbazing ging het dit keer erg goed en bleef ik zitten.

Zoals jullie in mijn profiel kunnen lezen heb ik nogal wat problemen met haar i.v.m haar mishandeling gedurende haar 1e levensjaar.

Al ruim een jaar ben ik bezig om haar onder het zadel te krijgen en dit gaat altijd gepaart met veel gebok en racepartijen(ze rent zelfs door het stroomlint heen)
Elke keer gaat het goed ook met longeersingel(met beugels er aan)totdat het zadel erop gaat, ze accepteerd m dus niet .
Tot gisteravond dus, ik was het nu een keer zat en had de blaren in mijn handen staan van de zoveelste racepartij.
Ik heb het zadel erop gelegd en ben er meteen opgestapt(dus niet eerst hangen wat ik normaal eerst doe).
Nou je had dat koppie moeten zien, ze was echt overrompeld.
Ik ben niet te lang door gegaan ben intotaal 2 keer opgestapt en ben toen gestopt.
Nu kan ik er met een gerust hard naar de training brengen.
Daar word ze eerst door een ander gereden en na 4 keer mag ik er pas op. Wens me geluk

Apple

Re: Yes het begint te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:09

Ik verplaats het even naar VvdD aangezien er geen foto's in staan . Veel succes verder met je paard

wondertje

Re: Yes het begint te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:04

Hopelijk blijft het zo goed gaan. Veel succes nog.