oren in de nek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

inge13

oren in de nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 19:55

Ik heb een 2-jarige welsh a alleen als je bij haar in de stal komt heeft ze de oren in de nek elke keer heeft ze dat als je bij haar in de stal komt maar als ze gewoon buiten staat en je gaat naar haar toe dan heeft ze de oren niet in de nek liggen hoe komt dat en als ze de oren in de nek heeft is ze dan bang of boos ofzo??

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Re: oren in de nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:06

Dit hoort niet bij RT, maar toch zal ik even antwoord geven.
Misschien is het zo dat hij zijn stal ziet als zijn plekje. Jij als mens dringt binnen. En dat is voor hem niet leuk. Meestal betekent dat als je in de stal komt, dat hij aan het werk moet. Omdat de veel paarden alleen maar uit stal komen omdat ze aan het werk moeten. Dat vindt jou pony dus niet leuk. En hij maakt je duidelijk dat hij niet weg wil uit zijn stal en dat je weg moet gaan. Of hij vindt je niet aardig hahah, maar denk niet dat het dat is .

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:08

stefanietjuh schreef:
Dit hoort niet bij RT, maar toch zal ik even antwoord geven.

Ik heb net getemt.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:30

RT -> JVMR

inge13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:37

maar meestal kom ik alleen in de stal om hem te poetsen of om hem eten en drinken te geven en hem in de wei doen

inge13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 20:41

het enige wat ze leuk vind is in de wei rennen en staan met een andere pony

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 10:18

Charlotted

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 11:35

Zijn stal is zijn domein, tenminste zo ziet hij/zij het vermoed ik. Mijn paard heeft er soms ook een handje van om dat te doen, maar ik reageer er niet zo op en doe gewoon door, tenzij ie probeert te bijten (gelukkig niet zo vaak)
Verder doen volgens mij heel veel paarden dit gedrag vertonen, in de stal hebben ze de tijd en ruimte zich terug te trekken en af te zonderen van de stal.

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 12:56

Mijn wedstrijdpaard doet dit ook alleen als hij op stal staat of vaststaat voor poetsen, hij wil zich dan toch dominant opstellen, zo van: kijk eens hoe groot en sterk ik ben. In de wei doet hij het ook niet. Je moet je er gewoon niet teveel van aantrekken, behalve als ie gemeen doet natuurlijk. Laat hem maar lekker stoer doen!

inge13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 14:54

maar hij bijt ook heel veel niet egt bijten maar happen naar je maar als je niet uit kijkt dan bijt die gewoon