Nou Marcella en ik (marcella=een vriendin van mij) mochten (viavia bijna geregeld) een paard verzorgen. Het was een half ingereden tinker die 5 jaar oud is. Nou die staat bij ons op de manege. En via mijn instructrice hadden wij dat gehoord en die mevrouw van die tinker zou komen kijken naar onze les op donderdag avond van 20.00-21.00 om te kijken hoe wij rijden.
Ik en marcella helemaal blij dat we een paard mochten verzorgen. We hebben al 2 verzorgpony's nikkie en misty maar die zijn al 26 en 29 jaar oud dus daar kan je nie veel mee. Dus wij vonden het leuk om een paard te hebben waar je mee kan rijden enz enz.
Nou op een gegeven moment krijg ik viavia te horen dat Stephanie en Natascha een afspraak met die mevrouw hebben !!!

Als marcella en ik dan vragen of ze t wisten zeiden ze nee. Nou van mij instructrice gehoord dat ze tegen haar zeggen dat ze t wel wisten. Nou afgelopen zaterdag heb ik het nog 3 keer gevraagd, de 1e keer was t antwoord nog steeds nee. De 2e keer (later op de dag) ja nadat we gebeld hadden (want ik bleef doordringen en zeggen dat de waarheid tog wel kwam en dat ik alles van Sharon (instructrice) wist. En tog de 3e keer wel zeggen dat ze t wisten. Omdat Natascha toen alleen tegenover mij en marcella stond (denk ik).
Ik ben egt heeeeeeeeeel boos dat ze zomaar een paard voor onze neus weg jatten en nog veeeeeel erger dat ze zo vaak hebben gelogen tegen mij.
Nu zeggen andere mensen om mij heen dat we normaal tegen hun moeten doen en niet meer boos moeten zijn, nou ik denk dat dit de eerste paar weken niet gaat lukken en misschien wel nooit niet.
Ik vind het egt heel matig en dan denken dat ze zo eerlijk en aardig zijn... NOU DENK DAT MAAR NIET MEER !!!!

Die mensen hoeven nou niet te verwachten dat ik ineens aardig ga doen.