Heb gisteren voor het eerst in de springles gereden. Ik kan nl aanstaande donderdag niet in de dressuurles omdat ik er dan niet ben, en mocht daarom voor een keer in de springles. Nou, het is ons heel erg goed bevallen.

Daar heb ik vandaag weer hard aan gewerkt. Had nl een half uurtje priveles. Had eerst zo'n 25 minuutjes alleen losgereden en toen begon de les. Het ging echt lekker. Eerst lekker diep in stap op beide handen. Ze volgende mijn hand echt goed en bleef in een mooi rustig tempo en bleef lekker actief. Meestal gaat ze te hard, dus was erg tevreden. Ook in draf ging het heel fijn. Neusje kwam lekker laag en de rug kwam dus goed omhoog. Weer bleef ze mooi bij me en goed actief. Hihi, op 1 keertje na. We waren een beetje te ontspannen. Ze viel in stap.

O, het leukste vergeet ik nog te vertellen. Ze stond in de wei toen ik vandaag kwam om te rijden en ik stond op nog zeker 25 meter van het hek af en zij ook nog eens 10 meter aan de andere kant van het hek af. We waren dus zeker 35 meter van elkaar verwijderd. Maar ik kwam aanlopen en riep haar en: Hop, daar ging het koppie omhoog en kwam ze naar het hek gelopen met d'r oortjes naar voren om lekker met mij mee te gaan. Wat is ze toch lief...