Heej,
Zoals de titel al zegt is steffi v.d. Laarse vandaag bij Rowy geweest. Steffi is dierenarts/chiropracter/acupuncturist. Ik was al een tijdje met Rowy aan het modderen, ze was heel moeilijk naar beneden te rijden en te houden, was scheef, knarsetande, mond open linksom enz. Ze is 2 maanden gereden door een vriendin van mij die nu Z1 rijd met haar paard. Daar heb ik heel veel aan gehad, ze is nu veeeel losser, makkelijker nageeflijk te rijden, ontspannender enz. Maar ze was nog steeds scheef en ze deed nog steeds haar mond open bij het rijden. Via Renske20 ben ik bij Steffi terecht gekomen en die is vandaag geweest. Ze is heel aardig, legt alles goed uit en ik vond het ook nog eens superinteressant! Eerst heeft ze haar van top tot teen bekeken, buigproeven gedaan enzo. Daarna ging ze op een piepschuimen blok naast rowy staan. Rowy kreeg 2 acupunctuurnaaldjes naast haar ruggegraad en steffi heeft haar rug gekraakt/losgemaakt. Vond ik by the way maar eng om te zien/horen, dat gekraak haha. Daarna haar hals/nek losgemaakt en haar voorbenen. Ze heeft ook nog gekeken of mijn zadel goed lag. Het moest een stukje naar achter, maar verder lag het perfect. Al met al is ze zo'n uur bezig geweest. Echt heel fijn ze neemt echt de tijd. Ze was ook vol lof over rowy, die zich ook echt voorbeeldig gedroeg hihi. Ze mag nu 2 dagen alleen stappen en dan mag ik weer gaan rijden, ik ben benieuwt hoe ze voelt. Ze moet waarschijnlijk over een paar weken nog eens behandeld worden, en als het goed is zijn de problemen stukken minder al dan niet over.