Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarrieLeen schreef:Ik zou idd gewoon is op haar afstappen en je probleem voorleggen.
Dan denk ik dat ze daar wel wat aan kan veranderen, zeker als er meerdere zijn die dit hebben/vinden.
Praten open een hele wereld!
nu moet ik zelf ook maar eens wat meer gaan praten
) Riant schreef:Ik zou je probleem ook op de manege bespreken en kijken of er een oplossing voor is. Je bent op een manege voor de lol maar ook om wat te leren en als je niet echt vooruit gaat dan moet je daar wel wat van zeggen denk ik. Als de instructrice niet veel zinnigs zelg kan je naar de manegehouder gaan eventueel.
Succes ermee!

Breitling schreef:Riant schreef:Ik zou je probleem ook op de manege bespreken en kijken of er een oplossing voor is. Je bent op een manege voor de lol maar ook om wat te leren en als je niet echt vooruit gaat dan moet je daar wel wat van zeggen denk ik. Als de instructrice niet veel zinnigs zelg kan je naar de manegehouder gaan eventueel.
Succes ermee!
)
) te krijgen. Ze krijgt niet betaald om gezellig met anderen langs de kant te kleppen. Breitling schreef:Ik vind dat je het moet cobineren. Ik geef zelf ook les alleen niet de groepslessen (ga ik binnen kort wel doen, kinderlesjes)
Urielle schreef:Breitling schreef:Ik vind dat je het moet cobineren. Ik geef zelf ook les alleen niet de groepslessen (ga ik binnen kort wel doen, kinderlesjes)
Dat is echt zo retesaai die kinderlesjes! Dat zijn idd de lessen die je puur voor het geld geeft. De gevorderden en de oudere kinderen/volwassenen is wel leuk hoor, als ze een beetje willen maar die kleine kindjes en de beginners omg
, even overleggen dus.Urielle schreef:Dat is echt zo retesaai die kinderlesjes! Dat zijn idd de lessen die je puur voor het geld geeft. De gevorderden en de oudere kinderen/volwassenen is wel leuk hoor, als ze een beetje willen maar die kleine kindjes en de beginners omg
) ze had het zelf niet door! als je het tegen haar zecht weet ze dat enkan ze er iets aan doen! daarna gaf ze heel goed les een heeft ze ons heel veel geleerd!