Daar gaan we
Links Buddy Rechts Hedda
Hij heeft vandaag aan de teugel gelopen
Buddy terug bij de wei (ik nam net een foto en hij stak ze tong uit
)nog × bud aan de teugel
Hij liep vandaag voor het eerst aan de teugel
Wat vinden jullie er van?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)

Elsemiekje schreef:Je trekt idd redelijk ja. En het is maar 1 foto. dus bewijs hebben we niet echt. Maar goed ik zal je trouw geloven en het trekken is vast een momentopname
Rij je altijd door de nieuwbouw?
Elsemiekje schreef:Je trekt idd redelijk ja. En het is maar 1 foto. dus bewijs hebben we niet echt. Maar goed ik zal je trouw geloven en het trekken is vast een momentopname

mariz schreef:vind het een beetje raar als ik eerlijk ben, met hij staat nu aan de teugel.
dat moet hij wel door die stoot-teugel, voortaan kan je die beter wat losser doen, vooral als ze het niet gewent zijn, dit doet zeer aan zijn spieren, omdat hij het niet gewend is om in die houduing te lopen, snap je?
01puma schreef:Je trekt hem onderin !
En waarom moet die onderin tijdens een buitenrit ??
En waarom een elastiek ??
Li3sann3 schreef:Elsemiekje schreef:Je trekt idd redelijk ja. En het is maar 1 foto. dus bewijs hebben we niet echt. Maar goed ik zal je trouw geloven en het trekken is vast een momentopname
Hij staat stil en wou af en toe lopen daar door die trek moment
maar wat voor pony is het eigenlijk? het lijkt wel een kleine tinker ofzo?
DjunDjun schreef:Ik vind het een leuke pony hoor! vooral die bles vind ik heel mooimaar wat voor pony is het eigenlijk? het lijkt wel een kleine tinker ofzo?
daantjuhhh schreef:ach jongens hhmm meiden bedoel ik.
Laten we gewoon de foto's en het paardje lekker beoordelen.
Moment opnames over aan de teugel lopen is niet echt te beoordelen hoor.
En dan nog.
Leuke pony die buddy!
Li3sann3 schreef:DjunDjun schreef:Ik vind het een leuke pony hoor! vooral die bles vind ik heel mooimaar wat voor pony is het eigenlijk? het lijkt wel een kleine tinker ofzo?
Het is een Tinker ( hij is 1.50M)
Jullie mogen mij wel tips geven om hem aan de teugel te laten lopen
Bijv. Wat ik anders kan gebruiken...
Enz.
Hier staan nOg meer Foto's van buddy:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=440474&hilit=