Het is een Now or Never x Voltaire x (geloof ik) Amor.
De fokker wou hem echter niet kwijt omdat hij hem ging opfokken voor de hengstenkeuring.
Mijn vriendin had wel de eerste optie op dat veulen, mocht hij ooit verkocht worden.
Wij de hele dag in de auto (is nogal ver weg namelijk) het bijna alleen maar over 'ons kind' gehad. Als mijn stalgenoot hem zou kopen, zou ik symbolisch meedoen, gewoon om het allemaal eens mee te maken.
Belt de kokker gisteren dat we hem voor slachtprijs mogen halen, omdat hij zijn oog verwond heeft en nu aan 1 oog blind is. Hij was aan het knokken met zijn collega hengstjes.
Tja voor mij is de keus niet moeilijk, volgens mij kan zo'n paard prima uit de voeten met 1 oog, maar mijn vriendin (die dus alles moet betalen

De stamboeken zullen wel niet zitten te springen om een hengst met maar 1 oog. En als rijpaard moet je hem eerst nog 2 jaar laten staan, voor je er iets mee kunt, dan moet je toch afwachten hoe hij zich ontwikkeld, en is hij bijna niet meer te verkopen, mocht dat om een of andere reden nodig zijn.
Maar ik was zo gek van dat veulen

Waarom moet hem dit nou weer overkomen, staan in grote groepen en hij heeft dit, de rest amper iets.