Maargoed, eindelijk om 2,10 uit, en naar huis ... snel naar Tos!
Uit de wei gehaalt (eindelijk een keer zonder blubzemmen!) geborsteld en opgezadeld...
EN naar huis gelopen, echt heerlijk! Zat ik daar relaxed op mijn Tossie!
Nou, het was dus half 4 toen ik vlakbij huis kwam en aangezien wij tegen over een basisschool wonen dus een hoop kindjes! Allemaal op skeelers en ministepjes!
Skeelert er zo'n jong vlaklangs mijn Tossie (gewoon tegen me been aan!

Dat was nummer 1... later nog 1... dus Tos kreeg het een beetje benauwd en ik ook! Dus afgestapt en aan de teugel meegenomen... Al die kindjes op hem afskeeleren en aaien (maar Tos dacht aan die klappen op zijn kont, dus werd zenuwachtig!) dus Tos allemaal dribbelen enzo...
Komt er zo'n moeder naar mij toe, wat ik wel niet dacht om met zo'n wilde hengst (tja hij heeft zo'n geval, maar het werkt niet meer hoor, een Je-Weet-Wel-Hengst!) Dus ik zo: tja, die kindjes maken hem bang! (wat dacht ze wel niet, Tos is super braaf en zo mak als iets, maar die kindjes moeten niet gaan slaan (stiekum niet zeggen dat ik dus een zo';n jong wel met de zweep hb naa geslagen!)
Dus al die moeders mij zo kwaad aankijken!
Ik was wel zo kwaad... Die kindjes zaten er toch zelf om te vragen!
E zo'n moeder: He jongens, dat paard is hartstikke wild, kijk maar uit!
(haha, brave TOS!)
Dus ik hem afgezadeld en in de wei gezet (andere wei) staan er wel 20 van die kindjes te gluren... te wachten tot ik weg ga ofzo!) dus ik ging de tuin in (kan ik heeeeel de wei in de gaten houden, en die kindjes zien mij niet!) stonden ze allemaal bij het hek... En Tos allemaal gek doen (nogal wild, is hij altijd als hij alleeen in de wei staat!) en die kindjes allemaal met takken zwaaien!
Dus ik werd echt vals!

Volgende keer,... maandag half 4... sla ik al die jong!

*normaal ben ik niet agressief, maar van Tos blijven ze af!*
Snap je dat nou? Van die kindjes van 10 11 jaar... gaan een lief paardje pesten!
Tja, dan mep ik met me zweep ja!
GRRRRR

Is toch niet meer normaal????