Paardenopvang in Zeeland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sabiine

Paardenopvang in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 09:52

Heb jij het wel een meegemaakt dat je paard opeens ziek blijkt te zijn en er geen andere oplossingen meer zijn dan hem in te laten slapen of naar de slacht te laten brengen ik wel ik heb vorig jaar een pony gehad genaamd " ajax" hij bleek spat te hebben waar wij pas laat achter kwamen spat is een ziekte waarbij het kraakbeen langzaam weg gaat wat hij in zijn rechter achter been had.. daardoor deed dat hem heel veel pijn en tot mijn grootste verdriet heb ik hem toen weg moeten doen .. maar waar naar toe ??? neimand wou zoon pony ze konden er niks mee mijn moeder had het er heel moelijk mee iets te zoeken en er bleek geen andere optie te zijn dan hem af te laten maken wat ik vreselijk!! vondt tot dat mijn moeder een mevrouw( Jacqueline Kunst) vond die een paarden opvang heeft in zeeland we hebben "ajax"daar toen naar toe gebracht .. als jullie ook zo iets mee maken kan zij veel voor julie doen alle informatie lees je op de site :

http://people.zeelandnet.nl/lvdongen/index1.htm

veel succes er meer
Laatst bijgewerkt door Jantien op 28-08-05 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt, topic verplaatst.

Poosje81

Re: Paardenopvang in Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 11:12

Even ter verduidelijking

Link is www.paardenopvang.com

Momenteel zijn we gesloten voor nieuwe paarden!

En ik heb Ajax nog wel gezien, voor hij naar zijn adoptant ging. Erg leuk dier!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:16

bij ons op stal staat een paardje dat daar vandaan komt... ze is 1 van Banjer's beste vriendinnetjes en we rijden vaak samen met haar en haar baasje buiten...

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:52

Banjer schreef:
bij ons op stal staat een paardje dat daar vandaan komt... ze is 1 van Banjer's beste vriendinnetjes en we rijden vaak samen met haar en haar baasje buiten...

Mag ik vragen welke dit is? nieuwsgierigheid hoor

ik kan helaas niet alles onthouden meer...