maar deze keer draaide de droom naar een hopelijk zichtbare uitvoering ervan!alsvolgt:
door dat ik sinds mijn relatie stuk is ik niet meer samenwoon en de kosten alleen moet dragen en daardoor financieel echt krap zit ,zijn speciale dingetjes doen niet meer voor mij weggelegt.vind ik helemaal niet erg hoor ik heb mijn tinkie en snow en dat vind ik al speciaal genoeg en dat geeft mij ook daarnaast nog eens mijn houvast en mijn geluk-gevoel.maar tink heeft zich de laatste maanden erg mooi ontwikkeld(vind ik dan)dat ik me ineens bedacht misschien mee te doen aan de keuring deze zomer.maar als ik aan de keuring mee doe wil ik behalve dat ook écht meedoen:nieuwe zweet(show)deken,het liefst met sponsor naam erop(hahahaha)en een mooi keuringshalster van leer met een mooie voorbrengketting,en natuurlijk moet er dan een trailer gehuurd worden en ik wil dat ze dan word voorgebracht door een echte voorbrenger(oftewel iemand die dat veel doet)en tja daar betaal je natuurlijk ook voor!
dus dat gaat natuurlijk wel wat kosten!
maar als ik nu probeer steeds wat centjes apart te houden kan ik heel misschien dit wel voor elkaar boksen.ik hoop ook nog dat de keuring ná mijn verjaardag komt want dan heb ik misschien nog wat verjaarscentjes

dus dit droompje van mij kan ik misschien nog wel waarmaken:wauw heb ik daar even een mooi doel om de komende maanden voor te trainen!!!