Gipsy is er echt een flinke poos tussen uit geweest, om allerlei redenen en blessures is ze zeker 2 jaar niet echt aan het werk geweest. Wel gereden natuurlijk, ook wel wat aan dressuur gedaan, maar dat was een beetje halfbakken allemaal, het wou niet echt en ik had er ook niet echt zin in, ook omdat zij nog niet echt lekker in haar lijf zat. Vooral veel buitengereden eigenlijk.
Nu sinds 2 maanden ofzo weer echt lekker bezig, fanatiek aan het lessen, er zat absoluut een stijgende lijn in en ik was ook erg tevreden maar het oude gevoel was er nog lang niet. Ligt niet alleen aan haar, ik ben ook achteruit gegaan in die tijd.
Maar vandaag viel het kwartje ineens!!! En toen bleek dat de basis waar ik ooit zo hard aan gewerkt heb (voordat ze kreupel werd

Schouderbinnenwaarts, wijken, ze heeft het 2 jaar niet gedaan en ze pakte het zo weer op! Verzamelen, verruimen, buigen naar links, buigen naar rechts, geen enkel punt, doen we even. Ik zat echt met een enorme smile op m'n paard en die schat deed het geweldig

Ik ben voorbereid op een terugslag, maar ik hoop echt zo dat ze nu zo blijft en dat we eindelijk eens echt ergens naar toe kunnen werken!!!