Zoon en vriendin van de eigenaars kwamen dan maar rijden. Ging niet super, maar ach het beest kwam eruit. Alleen gingen zoon en vriendin in Belgie studeren en konden ze dus niet meer door de weeks komen.
Aangezien de studie nogal wat veel tijd vrat, kwamen ze in het weekend ook maar niet meer.

Ondertussen, zo'n 3 maanden later, staat het beest al die tijd stil. In de wei kan ie niet, want in zn eentje wordt ie helemaal gek en er kan geen ander paard bij ivm idiote hengstenmanieren....

Ik mest zijn stal (met de anderen van het mestrijtje) iedere dinsdag en zaterdag. Toen ik vier weken vakantie had,was ik bijna iedere dag op stal. Niemand gezien voor de vos. Vos begint langzamerhand de deur op te eten, te weven, te happen.

Vorige week kon ik het niet meer aanzien. Ik heb de 'bedrijfsleidster' gesproken, die er ook mee in d'r maag zat, (maarja, als je met één begint, dan kan je wel bezig blijven natuurlijk) en hem maar in de stapmolen gezet. Nou je moest dat beest zien... Hij was al 3 maanden niet meer buiten geweest! Hij vónd het mooi! Springen, steigeren en bokken in de molen

Maargoed. Nadeeltje van dit verhaal:

Baal baal.... zit ik daarmee opgescheept. Voor het paard doe ik het graag (ik zet hem nu 3x pw in de molen) maar voor die mensen absoluut niet! Het is toch van de zotten zoiets!

Ik heb met de stalhouder overlegd en die gaat ze er ook op aanspreken. Het is toch idioot dat je naar onze stal toekomt met paarden van anderen om je beroep uit te oefenen, maar als het om je eigen paard gaat dan kijk je er niet eens naar om?