Vorige week deed ik een paard voor een dame wiens stiefzoon in coma in het ziekenhuis lag. Kwam ze met een hele grote bos bloemen

Van mn springinstructrice mocht ik van de week haar ZZ springpaard in de springles rijden omdat Wal naar de jacht was, want ik help haar vaak met groomen bij de wedstrijd. Toen Wal op rust moest mocht ik hem buitenrijden.
Een jachtamazone wil mij naar de wedstrijd rijden in haar trailer, want ik groom haar paarden vaak en zet ze buiten.
Maar hebt beste van allemaal...
Vandaag reed ik buiten met de staleigenaar en had ik het erover dat Iwaldo zo'n geweldig paard is, en voor 12 jaar toch wel een hard jachtpaard. Toen zei ie 'mocht zn baas hem met pensioen willen doen, moet jij maar zeggen dat jij wel voor hem wilt zorgen. Je hebt zoveel voor hem gedaan. En wat betreft de stalkosten, ach daar kunnen we wel op een akkoordje komen...'

Zo zie je maar dat je niks voor niks doet. Ik ben daar ooit begonnen als mesthulpje op zaterdag en in ruil daarvoor een paard rijden, nu wordt ik assistent stalmeester genoemd