Omdat ik van de paarden in de laagste klasse reed, gingen we eerst met een groepje het parcourtje springen onder leiding van mijn instructeur. We waren dus met zijn vieren (of waren het er 5

TOen ik aan de beurt was begon ik met mijn oefenronde. Dat is heel fijn, want bij onze onderlinge springwedstrijden mag je eerst het parcourtje nog een keer springen en de ronde daarna is pas op stijl of tijd. Ik moest dus op stijl. Oefenronde ging heel fijn. Ze trok lekker aan op de hindernissen, had d'r een lekker tempo in en liet zich goed rijden. Foutloos door de oefenronde. De 2e ronde ging eigelijk ook heel lekker. Ze liet zich weer heel fijn rijden en sturen. Alleen reed ik d'r iets te hard op hindernis drie en kwam ze er iets te kort onder. Helaas een balkje. Verder ging het heel goed. Ik was erg benieuwd naar mijn stijlpunten. Nou, dat waren er dus 53,5! Het hoogste van de dag!!

Helaas zijn de foto's van Candy en Oncie niet geweldig geworden, maar ik zoek binnenkort wel wat leuke uit die ik dan wel een keertje plaats.