het was een hele toer om het te vinden(keren in smalle straatjes etc.)maar uit eindelijk waren we maar een kwartiertje te laat.
het was een mooi manege(voornamelijk prive)alleen vond ik de stallen een beetje donker en saai voor de paarden(uitzicht op een muur..)een mooi bak(binnenbak maar dak en zijkant van licht doorlatend gedoe).
toen het belangrijkste...
de pony..
eerst ff op stal gekeken, super karakter!(wel een beetje erg veeleisend..veel aandacht wil hij)toen opgezadeld en naar de bak gegaan. dat meisje had hem helemaal met glim spul en witte bandages en wit dekje enzo, haha, stond hem erug stoer!!
eerst zij er even op, geweldig!die gangen!de stap was toch wel iets slechter in vergelijking, maar ook niet slecht.
zij heeft hem zelf in 3 jaar van niets naar de Z2 gereden.
ze liet even een beetje zien wat hij allemaal kon, zag er allemaal goed uit, kende ook goed het verschil tussen contragalop en changeren(was ik bang voor dat dat nogal moeilijk zou zijn).
toen ik erop, was wel even wennen die ruime gangen(hij zweefde echt heel erg)maar na een tijdje was ik wel gewend, even een galopje gemaakt ook, beetje gedraaft enzo. laag en hoog ingesteld, pikte hij goed op.
toen ging dat meisje nog even een sprongetje maken(hoefde van mij niet zo nodig, maar wilde mijn broerdje graag, vind hij cool ofzo..)deed hij ook braaf, je zag echt dat hij het leuk vond(hij is L springen, maar zij vind het niet zo leuk, ik ook niet trouwens)
toen weer naar stal en afgezadeld, bandages afgedaan, ik heb even naar de benen gekeken en rug etc. allemaal goed..
kortom: geweldige pony!!!!
hij is 1.55 maar ziet eruit als 1.60, hij is bruin/zwart met witte vlekken onder zijn buik, heeel stoer.
liep lekker, goed aan het been, enzo.
echt een geweldig beest!!!!!!!!!!!!!!

dus dat wordt weer de keuring afwachten in spanning...wordt ik helemaal gek van al die spanning..maar ja....
echt, dit is hem!!!
als deze niet goedgekeurd wordt dan weet ik het ook niet meer..dan wordt ik echt helemaal gek..
foto's komen wel na de keuring(als hij goedgekeurd is)