Het was wel een beetje een prutzootje maar Ontario moest toch nog een beetje watervrees overwinnen
We hebben eerst alleen maar gestapt en een stukje gedraafd en toen kwamen we al bij het eerste probleem van vorige keer...het slootje!
Een kwartier staan kijken met hem en toen besloot hij dat hard achteruit rennen de enige manier was om er vanaf te komen. Goldie was het slootje ondertussen helemaal zat, want ze heeft hem wel 30 keer gesprongen om Ontario over proberen te halen...Uiteindelijk zijn we maar een stukje omgereden en heb ik het slootje maar laten zitten. Hij werd zo gestresst dat de vooruit zelfs begon te haperen! Lekker ontspannen verder gereden en een paar sprongetjes gemaakt. De op- en afsprongetjes gingen ook echt super! De waterbak liep dat gekke beest zo in
Lekker actief drafje er door heen, helemaal niks aan de hand
En toen hadden we onze warming-up wel gehad, nog een keer het bos ingegaan en het hele rondje gedaan in draf en af en toe een stukje galop. Die hindernis die Dennis altijd springt met Dennis(klinkt lekker
) is trouwens nog best wel hoog voor een shet
We kwamen dus weer bij het slootje en ik gallopeerde heel rustig ernaar toe achter Goldie aan...springt dat gekke beest gewoon! Had zeker geen zin om weer stil te staan
Heb hem natuurlijk heel erg beloond en nadat we nog een keer lekker door de waterbak gegaan zijn hebben we ze uitgestapt en weer ingeladen. Echt superfijn gereden en Ontario was ook heel ontspannen(op het slootje na dan
)

Ik wil ook!!!! Hoe hoog zijn die hindernissen daar eigenlijk?