een buitenbak en binnenbak
de buitenbak wordt in de winter niet gebruikt, dat kan niet want er staan allemaal jaarlingen in, in de winter
en als ik kom, dan is 1 op de 10 keer de binnenbak vrij
dan loopt er een paard los in (niemand in de stallen
), dan wordt er net een paard opgejaagd...echt vervelend want er is geen andere mogelijkheid, ja de wei, maar die is blubber vooraan en expensive racet altijd naar voren (goh wie zal dat hem dan geleerd hebben
ik niet hoor...) en in die blubber is dat gevaarlijk want in zijn vorige wei had ie een hek met steen ervoor dus dat kon geen kwaad want dan stoptie ie in het gras en hier stopt ie in de modder en kan ie tegen het stroom aan knallen..en zo over paadjes en over de weg loopt ie heel koppig, wil niet ontspannen en je kan ook nergens draven omdat het allemaal modder is..
en de bossen is een half uur heen en half uur terug, dat is dus ook niet te doen elke dag, en daar loopt ie ook niet netjes.. hoe moet ik nou verder werken aan mijn dressuur?
ik wil dressuren!
gaat het in de les netjes, ja heel fijn maar ik kan niet ergens anders oefenen, dat is ook de ene bak bij ons in de buurt..wat nu? vaste afspraken voor de bak regelen of koppig buitenrijden of wat?

ik kan het nu gratis doen en dan huren ? ammehoela
en toch ook niet heeel de dag in zijn stal!