weeh raak me vz paardje kwijt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

weeh raak me vz paardje kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 17:32

Bijna dan.. Ik deed hem helemaal in mijn remi en dat beviel me prima, totdat twee oude verzorgers weer op kwamen duiken en hem weer in pikken... Zij zijn maaaaanden niet geweest (ineens, zonder reden geowon niet komen opdagen) en nu willen zij dus ook frde weer verzorgen...
Nu is het dus zo dat ik hem alleen nog maar op zondag om de week en dan de dinsdag niet, voor de rest heb ik nog de woensdag en de vrijdag.. Dat was het dan... Dat is dus 3 dagen... Huilen Ik haaat ze.. en de eigenaar hata ik nog het meest.. Ik heb hem destijds gevraagd wat er zou gebeueren wanneer zij weer terug zouden komen en hij vond het prima gaan zo, dus... Maar blijkbaar houdt die kl**tzak zich niet aan zijn woord en dan wordt hij nog klwaad ook wanneer ik ik laat merken dat ik het er niet mee eens ben... Ja wat wil je!!! Ik heb daat paardje eindelijk een beetje op conditie gekregen nadat hij een tijdje ziek is geweest, ik betaal zijn biks en foene griek.. Zorg zo'n beetje voor zijn gezondheid, maar dat wordt niet echt gewaardeerd..
Ik snap het niet hoor! Hij had een goeie verzorger, dus waarom moeten er dan were twee andere bij???'

En nu gaat het nog weer eens heel slcht met hem ook! Behlave die blijvende snotneus had hij gister ook een bloedneus, blijft hij erg mager en het hoesten is ook nog maar net over!!! Misschien dat ik hem toch maar moet gaan huren, maar met die man valt geen afspraken te maken... Huilen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:20

tja, ik snap je reactie, ben ook altijd verzorgster geweest, dus ik weet hoe het is.
Maar het is grote onzin de eigenaar zo uit te kafferen.
Het is ZIJN pony, en HIJ bepaald wat ie daar mee doet, al brengt ie hem naar de slager (hoop ik niet voor je) dat is dat ZIJN zaak, en niet de jouwe.

Helaas het lot van een verzorger, kan er over mee praten Huilen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:25

I've been there too.... Frusty
Maar je kunt eventueel vragen aan de boer of je het paard mag huren, dat wat ik laatst tegen je zei?
En dan onder de voorwaarden dat er verder niemand op rijdt.
Wie weet?
Als het niet mag heel veel sterkte...

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

vz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 19:26

Dat ben ik niet helemaal met je eens ik had ook een verzorgpony.
Waar opeens de oude verzorgers weer van terug kwamen.
Alleen zag de boer dat de pony er nog nooit zo goed bij had gestaan dus die andere meisjes moesten weg.
Ik betaalde ook voor en de hoefsmid dat wilde die boer eerst niet maar mijn ouders vonden dat toch wel nodig voor wat hoort wat.
En het is drie jaar lang goed gegaan zo hadden we allebei lol aan en met de pony.
Na drie jaar kreeg ik een eigen pony en andere school toen kon ik helaas de verzorgpony er niet meer bij doen.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 23:00

freckles, fijn dat je het begrijpt.. En tja.. zo gaat dat bij ons dus niet.. De eigenaar is een oude boer die graag zo veel mogelijk meisjes op zijn erf wil hebben.. Het intresseert hem voor de rest helemaal niks hoe het met zijn paarden gaat... En het is wel zo dat deze meiden het niet doen zoals het hoort.. Vaka wass het zo dat ik weer kwam (ik deed hem toen oop maandag, dinsdag en woensadg) en dat ze dus die week helemaal niet geweest waren! Dus.. paardje geen eten, geen water, geen stro... En ik ben bang dat dat nu weer zo zal gaan.. Daar komt nog eens bij dat zij ineens weg zijn gegaan en btw ook niet echt een goede reputatie in het dorp hebben wat paarden betreft..
Een van hen is op de manege weg gestuurd nadat zij een pony van het land had gepakt en op een dijkje waarop ze stonden was gaan galopperen.. Zo ijn zij ook bij vele andere paardeneigenarenw eg gestuurd wegens slecht gedrag of verwaarlozen van de paarden..

En dorine.. ik denk dat ik het wel doe als ik het mag.. EN als de eigenaar er mee instemt want het betekend wel dat hij zijn twee favoriete verzorgers kwijt raakt!!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 13:26

Dat is inderdaad niet bepaald leuk, vooral niet omdat jij zo gek op dat paard bent en er al een hele tijd goed voor zorgt.
Maar als die boer er zo over denkt kan je er inderdaad niets aan doen en zal je op den duur moeten kiezen of je zo door wilt gaan of dat je, hoe moeilijk en rot ook, niet beter een ander paard kan gaan zoeken. Maar als ik het zo hoor is dat paard behoorlijk afhankelijk van jou, dat doe je dan ook niet zomaar.
Kunnen je ouders niet een keer gaan praten met die boer? Misschien luistert hij beter naar andere volwassenen.

Succes

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 21:55

nee ik zal idd nooit en ander paard gaan zoeken, het gaat me niet om EEN paard, maar het gaat me echt om DIT paard.. Ik ben zo dol op hem en kan hem echt inet meer missen!!! daarom is het waarschijnlijk wel de beste oplossing om hem te huren.. Dat ga ik eerdaags voorleggen aan mijn ouders en dan maar hopen dat ze er mee instemmen!!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 00:11

Hopelijk stemmen je ouders ermee in,
succes ermee!!

Groetjes,
Elke, Mazzel & Shakyra