Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nancy22 schreef:
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als hij schrikt, denk ik dat ik niet wil weten wat er gebeurt.
Talishe schreef:Wat een gezeik gelijk weer, tuurlijk kan er iets gebeuren en heb je iets minder te zeggen maar als je gewoon aan het wandelen of rennen bent met je pony/paard kan die ook besluiten om er eens lekker vandoor te gaan. alsof je hem/haar dan wel kan houden.
ik vind het wel leuk bedacht en een shetlander van 68 cm is nou niet egt een sterk beest, ik zou het eerder gevaarlijk vinden met de fjord. maar als die altijd braaf is is er tog ook niks aan de hand.
wat zitten er hier tog een mierenneukers (en nee dat is geen scheldwoord)
pietpiraat schreef:Talishe schreef:Wat een gezeik gelijk weer, tuurlijk kan er iets gebeuren en heb je iets minder te zeggen maar als je gewoon aan het wandelen of rennen bent met je pony/paard kan die ook besluiten om er eens lekker vandoor te gaan. alsof je hem/haar dan wel kan houden.
ik vind het wel leuk bedacht en een shetlander van 68 cm is nou niet egt een sterk beest, ik zou het eerder gevaarlijk vinden met de fjord. maar als die altijd braaf is is er tog ook niks aan de hand.
wat zitten er hier tog een mierenneukers (en nee dat is geen scheldwoord)
misschien moet jij eerst het topic even doorlezen