Dit keer van miranda, een klein welshke, ik schat haar rond de 14 jaar, en ongeveer 1.07 m. Ze staat op een weideke naast de weide waar mijn paarden staan. Er word nooit naar omgekeken, ze staat daar als vuilbakje, om onkruid op te eten...
Ik mag er soms op rijden (maar dat doe ik niet zo graag want ze is maar klein en ik ben tamelijk groot, maar ze is wel heeeeel sterk) en dan rijdt ze echt super! ze springt al de grote paarden en kan zo snel rennen als een arabiertje!
Ik vind het echt een pracht van een ponytje, dus wou ik eens wat foto's laten zien van toen ze effe bij ons in de weide mocht lopen. Tis zonde om zo een goede toekomstige sportpon te laten verwaarlozen...

je zou voor minder je oortjes in je nek leggen...

aaah maar nu snap ik het: ik mag op de weide bij de andere paardjes!!!
(op de achtergrond haar weideke, niet zo groot, iets kleiner dan een kleine piste, ongeveer 15 op 25 m, daar staat ze altijd op)

mooi
maar er was toch al een beetje verbetering in: deze winter had ze hoefjes van het dubbele van een normale hoef, die hebben ze ondertussen toch al laten kappen...
ik hoop toch dat er meer naar omgezien word, ik laat ze soms in onze weide lopen, maar mijn papa heeft dat niet graag dus doe ik dat enkel als hij niet thuis is. Ik zou er heel graag meer op rijden maar ik heb geen staartriempje (zadel schuift dus altijd naar voren...) en ik ben een beetje groot, ze word nochtands graag bereden en zou een goede springpony zijn.
groetjes dagmar

Mijn paard mocht willen dat hij zoveel gras had (die staat n.l. erg schraal, veel gras is niet goed voor hem). Niet te snel iets zielig vinden en dit hoort denk ik ook niet bij Horses at Work thuis