Josje, m'n zusje van 11, durfde het aan om weer eens op Kiddles haar dikke tafelruggetje te klimmen. Kiddles heeft iedereen die er tot nu toe op gereden heeft er wel afgegooid

Gelukkig heeft Josje daar meer dan genoeg ervaring mee en stapte dapper op Kiddles. Hier het resultaat:
Eerst Kiddles uit het land halen. Er kleeft wat aan hr kontje.. Promise haar 2 jarige veulen, wordt maar niet afgespeend door de eigenaresse. Echt een moederskindje dat..

Dan natuurlijk lekker poetsen. Veulentje Promise staat weer lekker in m'n moeders hand te bijten. Kiddles krijgt een mooie hengstenvlecht, die manen

Leuk hè mam? Veulentjes? Op de achtergrond staat trouwens Zendy, een Fjordenveulen, van dezelfde eigenaar als Promise.
De nieuwsgierige aagjes, ik probeerde een mooie foto te maken met z'n drieën op een rij, maar Promise veroorzaakte weer eens chaos..
Dan eindelijk rijden..
Ze zit erop hoor, maarehh.. hou je vast Jos!
Daar heb je het al.. Ik zei het je nog..
Ze kan zo lief kijken! Zou je niet zeggen he? Dat ze bezeten is door de duivel..
Gelukkig.. Ze lacht nog.. _/-o_
Zie dat lachebekje van Kiddles.. Ze had net Josje erafgegooid!
Hey, zag jij ook wat voorbij flitsen?
She did it again .. Gauw er weer op klimmen Jos. 2 keer is meer dan genoeg

Ik kon het niet laten om er zelf ook nog op te gaan zitten. Veel weeg ik niet.. Voor ik er reacties op krijg: Ik heb er 2 min. op gezeten, dit is een grote Shetlander en dus ook ijzersterk. Ik heb er al 2 jaar niet opgezeten, dit was dus voor echt een enkele keer.
Kiddles haar prachtige koppie.. Ik vind haar zelf altijd zo'n rust uitstralen in hr ogen.. Wat vinden jullie? Haar uiterlijk misleid je echt !

Commentaar mag natuurlijk altijd! Nog even over de mond; Kiddles heeft altijd al heel veel gespeeld met het bit, ze knabbelt overdreven op haar bit waardoor ze haar mond op sommige foto's openheeft. We hebben haar niet in de mond getrokken, daar zijn we niet zo van. Het ziet er niet prettig uit, en kan me voorstellen dat jullie denken: Die trekt zeg! Daarom even deze uitleg, is voor iedereen makkelijker

xXx