Nou, Waldo was blij om me te zien en we zijn weer even aan het werk gegaan. Met m'n nieuwe laarzen aan, voor de eerste keer!! Het reed wel lekker. Achteraf ben ik met rijden eigenlijk weer veels te soft geweest,

Maargoed, na het middageten even Karbiet gereden voord e 2e keer (remember dat topic van 'ander paard rijden voel me net een beginner?'

In de galop werd ik mobiel gebeld inzake Bogachka,

Verder me maar weer ontfermd over Bobby, het paardje van de therapeut die ondertussen al 2 maanden niet uit de stal was geweest. Vorige week kon ik het echt niet meer aanzien en heb ik hem in de molen gezet (je had dat arme beest moeten zien) Ook maar op de lijst voor de smid gezet, want het bleek dat ie voor het laatst op 10 oktober was beslagen

Thuis aangekomen had ik nog meer mobiele pret

Toen Waldo's eigenaar aan de lijn of ik zijn vos de komende dagen wilde doen. Tuurlijk, no problemo. Maar waarom? Nou die bijrijder had besloten dat het ethisch niet verantwoord was om het paard nog te rijden (ok, beest heeft een aparte voorgeschiedenis, arthrose aan de voorbenen, is een jachtpaard, had eggbars en ze wilde hem op gewone ijzers, op gewone ijzers liep ie stokkreupel, dus maar weer eggbars onder, nu hebben ze zn gewrichten weer ingespoten want ze willen hem toch weer op gewone ijzers

Voelde me vandaag wel helemaal stalmeester hehe. iedereen had me nodig of wilde mn advies