Hoe kan ik minder mijn paardjes missen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Blink

Hoe kan ik minder mijn paardjes missen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 19:31

Hallo allemaal..
mijn ouders zijn gescheiden..dardoor moet ik de helft van de vakantie naar mn vader,,3 weken dus..en ik ga 10 dagen op vakantie bij mn moeder..nu moet ik dus 4 weken lang mn paardjes missen!!
ik heb alleen tegen de eigenaar verteld dat ik 10 dagen naar polen ga bij mn moeder..dat vond hij wel goed..hoe zou hij reageren als hij te horen krijgt dat ikeen maandlang wegblijf??
dat kan tog niet!!
de andere verzorgster die daar verzorgt..haar langste tijd dat zei de paardjes moest missen was maar een weekend!!
een weekend!!en ikeen maand lang!!das tog te gek voor woorden!!
ik wilze egt niet kwijt..ik heb een bandmetze..en straks stuurt de eigenaar me weg..straks ook wel niet maar dan hang iker net achter,.,en dan heb ik neit zon goede band meer met mn paardjes:(:(
alsik 1 keer al niet kan komen krijg ik het hartstikke benauwd..
ik kom er ong. elke dag!ik wilegt geen nieuwe paardjes!!
ikwil ze nooit kwijt..hoe lief ze naar me kijken..
die andere verzorgster weet ook nog niet hoe lang ikwegblijf..kheb haar alleen nog gevraagt hoelang zei het langst wegbleef een keer..een weekendje dus..
mn vader woont een halfuurtje van mn huis vandaan..en mn paardjes wonen daar dichtbij..maar halloO!!!!
mn vader kan tog niet 2 keer in de weekzeg maar een halfuur rijden..en dan weer terug dan weer heen dan weer terug..das tog geen leuke vakantie voor ons..wat ik dus vind vanwel!!ik wil helenmaal niet weg..niet op vkantie..geen ene dag..kwilbij mnpaardjes blijven..
en als mn pawel rijd..wat moet hij dan doen als ik oondertussen depaardjes verzorgt..steeds maar eens even gaan winkelen??daar houdt hij niet cvan en mn zusje en broertje hebben een hekelaan rijden,,die willen vast nietmee..help..!!!!
kunnen jullie me A.U.B helpen wat ik moetdoen!!!
als je meer vragen hebt dan kan je dat mewel vragen..
alvast bedanktvoor het antwoord..

Gr.Evelien

Susanne

Re: Hoe kan ik minder mijn paardjes missen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:37

De ene keer zeg je dat het jouw paarden zijn,en daarna hebben ze ineens een verzorger en een eigenaar...

Maar als je echt niet mee wilt zoals je zegt,waarom zeg je dat dan niet tegen je vader.
En word je weggestuurd als je 1 dag niet kunt komen ? Of een weekend ?

Ik denk dat je het gewoon eerlijk tegen de eigenaar moet zegggen(of waren het nou jou paarden) dat je ze echt niet kwijt wilt.

Blink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 19:43

het zijn niet mijn paardjes..
en er verzorgt nog een meisje voorde paardjes..en dat meisje is maar een weekend weggeweest in haar 5 jaar dat ze daar verzorgt..
en naar mn pa helemaal niet hengaan vind ik ook zon ramp voor hem..
en ik ben gewoon bang naar het antwoord van de eigenaar:S:Shij blijft maar een weekje weg..ik denk dat ik met mn pa ga praten dat ik wat eerder weg mag..maarja..dat vind ik eigg ook niet leukvoor hem..:S:s
srry datik zo stom ben en dat ik het niet goed uitleg..

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:44

wil je misschien normaal typen!!! ik kan hier niks van maken!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:51

@ maaike14 , dit kan ik eruit begrijpen,ik weet niet of het klopt :

Ze heeft verzorgpaarden,en daar houdt ze veel van,maar nu gaat ze met haar vader op vakantie,maar ze wil haar verzorgpaarden niet missen. Ze is nu bang dat de eigenaar haar wegstuurd.
Haar vraag aan ons : wat moet ze doen.

Blink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 19:52

Blink schreef:
het zijn niet mijn paardjes..
en er verzorgt nog een meisje voor de paardjes..en dat meisje is maar een weekend weggeweest in haar 5 jaar dat ze daar verzorgt..
en naar mijn pa helemaal niet heen gaan vind ik ook zo'n ramp voor hem..
en ik ben gewoon bang naar het antwoord van de eigenaar.hij blijft maar een weekje weg..ik denk dat ik met mijn pa ga praten dat ik wat eerder weg mag..maar ja..dat vind ik eiggenlijk ook niet leuk voor hem..
srry dat ik zo stom ben en dat ik het niet goed uitleg..

Blink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 19:54

suuz_horsie schreef:
@ maaike14 , dit kan ik eruit begrijpen,ik weet niet of het klopt :

Ze heeft verzorgpaarden,en daar houdt ze veel van,maar nu gaat ze met haar vader op vakantie,maar ze wil haar verzorgpaarden niet missen. Ze is nu bang dat de eigenaar haar wegstuurd.
Haar vraag aan ons : wat moet ze doen.

daar gaat het inddaad om..
dat is alles wat ik wou zeggen..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:08

Nouja,zoals ik al zei : Vertel het aan de eigenaar,en zeg dat je ze echt niet kwijt wilt. Ik denk dat hij/zij er dan wel begrip voor heeft
Zeg gewoon eerlijk dat je langer wegmoet,maar dat je natuurlijk wel weer terug komt.
Ik denk niet dat hij/zij je zomaar wegstuurd als je op vakantie bent hoor

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:45

@ suuz_horsie: bedankt voor de vertaling!
Toch simpel, gewoon eerlijk zeggen tegen de eigenaar! Als hij tevreden is over jou gaat hij je echt niet zomaar wegsturen hoor. Als dat wel gebeurt is daar vast een andere reden voor.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:52

Wat Memuska zegt; vind ik ook!! hij stuurt je echt niet weg als je gewoon eerljk tegen hem zegt dat je een maand wegbent omdat het niet anders kan ivb met de scheiding van je ouders en dus dat je de ene week bij je moeder bent en de andere week bij je vader..
als hij dat niet begrijpt: dan vind ik hem een beetje laf, hij gaatje toch niet voor het minste of geringste wegsturen!? Of is hij zo? Vast niet toch?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 07:46

Ik denk ook dat je het de eigenaar gewoon moet vertellen. Jij kan er toch niets aan doen 1- je ouders gescheiden zijn 2- je daarom ook een deel van de vakantie bij je vader bent.

Misschien kan je 1 keer in de week naar de paardjes toe?? Dat zou toch wel te doen zijn voor je vader??? Dan hoef jij de paardjes ook maar een weekje te missen...en heeft hij een iets blijere dochter op bezoek.

Blink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 15:28

Alllemaal bedankt voor jullie antwoord meisjes!!
Vandaag was ik ook weer bij de paardjes..
Ik vertel het gewoon eerlijk dat ik zolang wegblijf en dat mijn vader mij misschien wel een keer kan brengen naar de paarden.
Ik denk dat hij het natuurlijk niet leuk vind,dat hij het ook niet verwacht had. Ik zeg er gewoon ook bij dat ik gewoon naar mn vader moet, de helft van de vakantie, dat moet hij maar begrijpen.
Ik hoop dat het wel allemaal goed komt!
Ik zal het eerlijk vertellen aan hem, en ik hoop dat hij me dan ook wel begrijpt.
Maarja..dan alsnog vind ik het hartstikke erg als ik de paardjes een maand lang moet missen
maar daar is niet veeel aan te doen..
Alsnog bedankt voor jullie antwoorden!
Ik zal wel antwoorden als ik het verteld hebt tegen de eigenaar en hoe het verder gaat.

Gr. Blink

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:31

@ blink,hou ons op de hoogte he

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:47

veel succes en ik denk dat hij het wel begrijpt

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 15:51

Blink, je kunt maar beter gewoon vertellen dat je zo lang wegblijft. Onaangekondigd wegblijven zal hem in de waan laten dat je helemaal niet meer komt, (en dan zal hij misschien echt kwaad worden) . Als je het van tevoren verteld zal hij er rekening mee houden, en weet hij het ook.
Denk niet dat hij je wegstuurd omdat je een maand op vakantie gaat.

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 17:27

Cassidy schreef:
Blink, je kunt maar beter gewoon vertellen dat je zo lang wegblijft. Onaangekondigd wegblijven zal hem in de waan laten dat je helemaal niet meer komt, (en dan zal hij misschien echt kwaad worden) . Als je het van tevoren verteld zal hij er rekening mee houden, en weet hij het ook.
Denk niet dat hij je wegstuurd omdat je een maand op vakantie gaat.

Amen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:32

VMR -> JVMR

Blink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 19:06

Morgen ga ik naar de paarden..ik denk dat ik het volgende week vertel eigenaar vroeg mij of ik er volgende week nog was..ik zei ja maar na die week niet..dus volgende week zal ik wel zeggen dat ik dan naar mn vader ga en dan naar polen enzo.. nu wil ik het denk ik nog niet vertellen..dat je er ff vanaf weet..

Gr. Blink

LisaMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 13:47

Ik denk dat je hem het zo snel mogelijk moet vertellen want misschien kan die dan voor een maand iemand anders zoeken ofzo (Of doet je vader nou alles:S). nOuJaa in ieder geval veel succes en strekte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:03

Ik heb hetzelfde,'mijn ouders zijn ook gescheiden en ik moet 2 weken naar m'n vader in de vakantie en om het weekend.

Als er iemand is die voor je (verzorg)paard(jes) zorgt, dan hoef je je geen zorgen te maken .. en dat missen; kun je ook niks aan doen ..

En de eigenaar; Dat ligt eraan .. De eigenaar van mijn paard snapt het wel en als ik er ben werk ik hard .. dusja ..

Sterkte ..

Blink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 20:52

Dat is egt rottig met gescheiden ouders he?
De eigenaar vroeg zo opeens gister wanneer ik naar mn pa ging..ik zei vrijdag..dus ik denk dat hij wel weet hoelang ik wegblijf..want hij wist ookal langer dat ik de laatste 10 dagen naar polen zou gaan..hoe wist hij dan dak naar mn pa zou gaan??maja..das miss wel vanzelfsprekend..dat andere meisje wat er verzorgt..daar heb ik wel aan verteld dat ik 3 week naar mn pa ging..maar toen ging ze off dus kweet niet of ze het wel of neit wist enzow..maja..morgen zou ik het wel moeten vertellen:S:Stis zo moeilijk..wat zou hij antwoorden..morgen bel ik hem wel ff..kmoet zoiezo ff bellen..
tmoet tog gebeuren:P